اخبــــار




سقوط کودک اصفهانی از خـــودرو

گروه حوادث/ پسر 4 ساله که به‌علت باز شدن در خودرو هنگام حرکت به بیرون پرت شده بود به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان به خبرگزاری صداوسیما گفت: ساعت ۱۵و۲۶ دقیقه شنبه این موضوع به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد. وقتی امدادگران به محل حادثه رسیدند دریافتند کودکی ۴ ساله از خودرو در حال حرکت در اصفهان به بیرون سقوط کرده و دچار آسیب شده است.این کودک که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شده بود به بیمارستان فارابی انتقال داده شد. وی از والدین خواست هنگام رانندگی و قبل از حرکت خودرو از بسته بودن در‌ها اطمینان حاصل کرده و قفل کودک درهای خودرو را فعال کنند، همچنین کمربند ایمنی را برای کودک ببندند و برای فرزندان با جثه بسیار کوچک از صندلی ایمنی کودک استفاده کنند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

مرگ 3 عضو خانواده  در واژگــــونی پــــژو

گروه حوادث/ واژگونی خودروی پژو 405 در گردنه کوزران کرمانشاه منجر به مرگ 3 سرنشین خودرو شد.
سرهنگ «محمد حیدری»، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در این باره گفت: ساعت یک بامداد یکشنبه سوم مرداد در کیلومتر چهار محور فرعی گردنه چهارزبر - کوزران یک خودرو پژو ۴۰۵ واژگون شد. وقتی امدادگران به محل حادثه رسیدند دریافتند بر اثر این حادثه راننده که مرد ۴۰ ساله‌ای بود همراه با یک دختر ۲۴ ساله و یک پسر هفت ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین دو دختر ۲۳ ساله و پنج ساله هم در این سانحه زخمی و توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: عجله و شتاب بی‌مورد چنین حادثه تلخی را رقم زد.
وی همچنین با ابراز تأسف از افزایش سوانح رانندگی منجر به فوت طی چهار روز اخیر در محورهای استان، افزود: در مجموع این سوانح که ۶ مورد بوده است، 8 نفر جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر زخمی شدند.سرهنگ حیدری در پایان گفت: نکته قابل تأمل در همه این سوانح واژگونی خودروهای حادثه دیده بوده که به‌علت تخطی از سرعت مطمئنه و بی توجهی به جلو رخ داده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7685/13/582888/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها