سقوط مرگبار کارگر به داخل کوره



گروه حوادث / کارگر کارخانه سیمان هنگام نظافت به داخل کوره روشن افتاد و سوخت.
به‌ گزارش خبرگزاری صدا‌ و سیما، ساعت 11:30 سه‌شنبه 7 بهمن یکی از کارگران بهره بردار سیمان کردستان هنگام نظافت گرید کولر کوره کارخانه ناگهان به داخل آتش افتاد و در دم جان باخت.
محمد تقی خراطی، رئیس کارخانه سیمان کردستان در این باره گفت: این کارگر که علی رضا حق مرادی نام داشت و از پرسنل بهره بردار این کارخانه بود به همراه 5 نفر دیگر از پرسنل در محل حضور داشتند که پس از اتمام کار نظافت این بخش به‌دلیل نامشخص به بخشی که ممنوعه بود مراجعه کرده و این حادثه تلخ رخ داده است. این کارگر بیش از 10 سال در کارخانه سیمان کردستان سابقه فعالت داشته و بخوبی با مراحل کار آشنا بوده و هر 2 ماه یک بار این نظافت را انجام می‌دادند.
وی یادآور شد: نظافت گرید کولرها از بدو ساخت کارخانه به‌ همین روال بوده و در طول 25 سال که از عمر کارخانه می‌گذرد این نخستین اتفاق به این شکل است.رئیس کارخانه سیمان کردستان افزود: بررسی‌های اولیه این احتمال را مطرح کرده که این فرد بر اثر استنشاق گازهای بسیار گرم در این محل ممنوعه بیهوش شده و به داخل کوره افتاده است که موضوع تحت بررسی کارشناسی قرار گرفته است.
وی ضمن تسلیت به خانواده این کارگر زحمتکش ابراز امیدواری کرد که با کارشناسی‌ها و اقدامات ایمنی که در آینده صورت خواهد گرفت دیگر شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/12/567763/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها