احداث بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور در شهرستان جاسک‌




جاسک- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى از ایجاد بزرگ‌ترین بندر تجارى کشور در محدوده شهرستان جاسک خبر داد.
 به‌گزارش تسنیم، محمد راستاد اظهار کرد:در تعامل با وزارت نفت، جانمایى نهایى مشخص و مطالعات اجرایى سازمان بنادر و دریانوردى در این رابطه آغاز خواهد شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با اشاره به اینکه حمل‌ونقل و تجارت دریایى در شرق تنگه هرمز، براى اولین بار مدنظر قرار مى‌گیرد، عنوان کرد: قصد داریم بجز بندر چابهار بتوانیم پذیرش کشتى‌هاى اقیانوس‌پیما را در شرق تنگه هرمز نیز داشته باشیم که این مسأله در محدوده شهرستان جاسک مدنظر قرار خواهد گرفت.
راستاد افزود: در رابطه با فعالیت ناوگان سنتى و مشکلات به‌وجودآمده براى بومیان شهرستان جاسک، هرگز نگاه سازمان این نیست که ناوگان سنتى فعالیت نکند بلکه سازمان بنادر و دریانوردى نمى‌تواند به‌واسطه جایگاه حاکمیتى خود براى صاحبان کالا تکلیف تعیین کند که از چه طریقى بار خود را حمل کنند ، بنابراین سازمان بنادر و دریانوردى از طریق اعطای تسهیلات با حداقل ۲۰ درصد آورده و ارائه بیشترین میزان یارانه، کمک خواهد کرد تا مشکل لنج‌داران حل شود و در راستاى برطرف کردن معضل بیکارى و اشتغال بومیان منطقه گام بر‌داریم.
به‌گفته مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى، همچنین ۷۵ درصد تخفیف در رابطه با حقوق و عوارض بندرى لنج‌ها از سوى سازمان بنادر و دریانوردى به‌تصویب رسیده است تا بتوانیم به فعالیت لنج‌داران کمک کنیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/11/567752/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها