شاگردان محمود فکری در غیاب او مقابل پیکان متوقف شدند

استقلال به زمین سفت خورد!




گروه ورزشی / هفته چهارم لیگ برتر دیروز با برگزاری 4 دیدار ادامه پیدا کرد که در یکی از آنها پیکان و استقلال از ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند. استقلالی‌ها در حالی در این مسابقه برابر میزبان آبی‌پوش خود قرار گرفتند که محمود فکری به‌علت محرومیت روی نیمکت نبود اما او تیمش را با همان ترکیب اولیه دیدار قبل مقابل ماشین‌سازی به میدان فرستاد تا در واقع به ترکیب تیم برنده دست نزده باشد. در مقابل مهدی تارتار سرمربی پیکان از شاهین طاهرخانی مدافع سابقاً استقلالی در ترکیب تیمش استفاده نکرد. در نیمه اول توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود و دو تیم فرصت خاصی برای گلزنی به‌دست نیاورند. دقیقه 19 آرش رضاوند هافبک استقلال بازیکن پیکان را با خطا متوقف کرد و از سیدمهدی سیدعلی داور بازی کارت زرد گرفت اما خودش مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و در یک تعویض اجباری جای خود را به داریوش شجاعیان داد. دقیقه 21 سانتر محمد نادری در محوطه جریمه پیکان به ارسلان مطهری رسید و او با یک چرخش به‌ سمت دروازه ضربه زد که دو مدافع پیکان با تکل همزمان خودشان را مقابل توپ قرار داده و مانع رسیدن آن به دروازه شدند. دقیقه 35 یک ضربه ایستگاهی پشت هجده قدم نصیب استقلال شد که‌ وریا غفوری آن را زد و محمد دریس دروازه‌بان پیکان با نوک انگشتانش توپ را به بیرون فرستاد. در ادامه هم حملات دو تیم نتیجه‌ای نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم با یک تغییر در ترکیب پیکان و تلاش استقلالی‌ها برای ادامه برتری بر حریف آغاز شد و ادامه یافت. دقیقه 60 ضربه سر خوب مطهری را دریس برگشت داد و در ادامه هم ضربه مهدی قایدی را مهار کرد. پیکانی‌ها که دست و پا بسته نشان نمی‌دادند در ادامه سعی کردند به روی دروازه استقلال حمله کنند و حتی مهدی تارتار دقیقه 72 فرزاد حاتمی را برای رسیدن به گل به میدان فرستاد ولی حملات‌شان ثمری نداشت. دومین تعویض استقلال دقیقه 75 صورت گرفت و یک بازیکن جوان و گمنام به‌نام سبحان خاقانی به‌جای سید احمد موسوی به میدان رفت. در ادامه مسابقه هم دو تیم کاری از پیش نبردند. دقیقه 88 استقلال دو تعویض دیگر داشت و فرشید باقری به‌جای مسعود ریگی و محمد دانشگر به‌جای هرویه میلیچ وارد زمین شدند. حملات استقلالی‌ها در وقت‌های تلف شده بیشتر هم شد ولی ضربه سر مطهری در دقیقه 92 را هم دریس مهار کرد تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
پیروزی نساجی و توقف سپاهان
در سایر دیدارهای دیروز، نساجی با گلی که حامد شیری (82- پنالتی) به ثمر رساند، نفت مسجدسلیمان را شکست داد و بازی سپاهان و سایپا هم با تساوی 1-1 به پایان رسید. سجاد شهباززاده (6) زردپوشان اصفهانی را پیش انداخت ولی مجید علیاری (82) بازی را برای سایپا مساوی کرد تا شاگردان محرم نویدکیا در خانه متوقف شوند. در آخرین بازی صنعت نفت آبادان و ذوب آهن رودرروی هم قرار گرفتند که آبادانی‌ها با گل طالب ریکانی(86-پنالتی) بر حریف اصفهانی غلبه کردند.
مس به اولین برد می‌رسد یا تراکتور؟
در آخرین بازی هفته چهارم و از ساعت 16:10 امروز مس و تراکتور در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برابر هم قرار می‌گیرند. مسی‌ها  که اولین حضورشان در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، هنوز در این فصل به پیروزی نرسیده‌اند و در آخرین بازی‌شان هم مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رسیدند. این تیم هنوز گلی هم در لیگ برتر نزده و محمد ربیعی می‌داند که تیمش برای شکست دادن تراکتور حتی در ورزشگاه خانگی و بازی در چمن مصنوعی کار دشواری دارد. البته در آن سوی میدان تیم تبریزی هم شرایط خوبی ندارد، چرا که بدترین آمار تراکتور در لیگ برتر بیستم رقم خورده است؛ 2 امتیاز و یک گل زده از 3 مسابقه حاصل کار این تیم بوده است. شاگردان علیرضا منصوریان در بازی قبلی خود هم در خانه 1-0 مغلوب سپاهان شده‌اند تا زنگ خطر برای علیمنصور به صدا در بیاید. حالا باید دید تیم او به اولین برد خود می‌رسد یا رفسنجانی‌ها در خانه جشن پیروزی می‌گیرند؟
گفتنی است مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور همراه با هم تیمی های خود به کرمان نرفت. ظاهرا او مشکوک به کرونا بوده و به همین دلیل قرار است اگر تست PCR او منفی شد، بلافاصله امروز به اردوی تراکتور اضافه شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7506/14/561920/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها