آزادراه تبریز-سهند آماده افتتاح شد



معاون وزیر راه با بیان این‌که منابع مالی آزادراه تبریز-سهند توسط شرکت عمران شهرهای جدید تأمین شده است، گفت:این آزادراه بزودی با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود.
حبیب الله طاهرخانی اظهار کرد: افتتاح این آزادراه نقش بسیار مهمی برای شهر سهند دارد. درواقع واحدهای مسکونی مسکن مهر ساخته شده در شهر سهند و ساکنان آن برای دسترسی به تبریز و بالعکس نیاز به یک محور مواصلاتی داشتند. حال با بهره برداری از این آزادراه شهر سهند کارکرد اصلی خود را پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در این راستا ساخت آزادراه تبریز-سهند تعریف شد که خوشبختانه طی 2 سال اخیر فعالیت بسیار اساسی در این پروژه صورت گرفته است. مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران افزود: این آزادراه در مرحله افتتاح قرار گرفته و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده بزودی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود. طاهرخانی با تأکید بر این‌که بهره‌برداری از این آزادراه نقش بی‌بدیلی در افزایش جذابیت در شهر جدید سهند خواهد داشت، گفت: طول این آزادراه 20 کیلومتر است که با 8دهنه پل بسیار بزرگ در یک شرایط توپوگرافی ویژه ساخته شده است. وی یادآور شد: اعتبارات مورد نیاز برای ساخت این آزادراه را شرکت عمران شهرهای جدید ایران تأمین کرده است./تسنیم


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7501/7/561421/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها