اخبــــار



انتقاد کریمی، مجیدی و نکونام از محرومیت آذری

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سه‌شنبه با دستور موقت سعید آذری را به دلیل نقض قوانین و مقررات از فعالیت در فوتبال محروم کرد. این مدیرعامل فولاد درخصوص محرومیت خود گفت: «گفتند من مرداد علیه فدراسیون مصاحبه کردم و گفته بودم تا زمانی که تاج در فدراسیون فوتبال بوده، این فدراسیون مقداری نظم و انضباط داشته اما حالا با بلاتکلیفی همان یک ذره نظم و انضباط را هم ندارد و دچار سردرگمی شده. به من گفتند که این صحبت مصداق تشویش اذهان عمومی است. درواقع برای انتقاد از فدراسیون  فوتبال محروم شده‌ام. از چه زمانی اعتراض کردن تشویش اذهان عمومی است؟ آن هم اعتراضی که برای گرفتن حق جامعه فوتبال است؟» در این میان، علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس هم با انتشار پستی در صفحه رسمی خود به این موضوع واکنش نشان داد و با دفاع از سعید آذری نوشت: «برای حرف حق زدن، این و اونو محروم می‌کنید. کی یکی پیدا میشه شماها رو به خاطر ظلمتون به فوتبال محروم کنه؟» فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال هم خطاب به آذری در استوری خود نوشت: «فوتبالی که در محاصره مشتی دلال و کلاهبردار و نایلون فروش قرار گرفته، جای شما نیست.» جواد نکونام، سرمربی فولاد هم پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «این روزها و این رأی‌ها می‌گذرد آقای آذری عزیز. رأی عادلانه هم همان است که مردم می‌دهند. مردمی که در اهواز و اصفهان و قائمشهر و هر جا که بوده‌اید، شهادت می‌دهند اگر فوتبال مملکت چند مدیر دیگر مثل شما داشت، حال و روزش این نبود.» بازیکنان فولاد هم با پست «ما همه آذری هستیم» به حمایت از او پرداختند و علی محمدی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان هم خواستار افزایش روحیه نقدپذیری مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شد.

دبیر: جمعیت آماری کشتی بسیار پایین آمده است

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی سه‌شنبه شب با محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش و همکارانش دیدار کرد. در این دیدار رئیس فدراسیون کشتی گزارش کاملی از مشکلات کشتی کشور از جمله موارد مالی، برپایی اردوهای تیم‌های ملی در شرایط قرنطینه، برگزاری مسابقات و تمرینات و همچنین نحوه آماده‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در المپیک توکیو ارائه داد. رئیس فدراسیون کشتی از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا نهایت تلاش خود را به جهت حل مشکلات این رشته ملی، مذهبی و سنتی بعمل آورند. وی گفت: «جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده است و اگر فکری به حال این مسأله نشود، قطعاً در آینده دیگر شاهد افتخارآفرینی‌های این ورزش نخواهیم بود. فروردین هم گفت: «وقتی رشته ورزشی مانند کشتی بیشترین سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کند، باید مورد حمایت مسئولان و نهادهای مختلف قرار بگیرد.»

فرار رئال از شکست با دعوای بنزما در رختکن!

دیدارهای شب نخست هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب پیگیری شد که در گروه A بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که میهمان لکوموتیو بود، میزبان روس خود را 2-1 شکست داد و با 6 امتیاز، در صدر جدول قرار گرفت. بایرنی ها زیر نظر هانسی فلیک 10 بار به میدان رفته‌اند و 10 پیروزی کسب کرده‌اند. اتلتیکومادرید میهمان خود سالزبورگ را 3 - 2 از پیش‌رو برداشت. در گروه B اینتر در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک رفت و به تساوی بدون گل رسید. رئال مادرید در خانه بورسیا مونشن‌گلادباخ در حالی که تا دقیقه 87 بازی با 2 گل از میزبان خود عقب بود، در نهایت این شکست را با تساوی 2-2 عوض کرد. مارکوس تورام پسر لیلیان تورام ستاره سابق تیم ملی فرانسه هر 2 گل مونشن‌گلادباخ را به ثمر رساند و در ادامه کریم بنزما و کاسمیرو برای شاگردان زین‌الدین زیدان گلزنی کردند تا کهکشانی‌ها از دومین باخت متوالی در اروپا نجات پیدا کنند. به گزارش تله‌فوت، بنزما بین 2 نیمه این بازی در بحث با فرلاند مندی بازیکن رئال شدیداً از عملکرد وینیسیوس مهاجم این تیم انتقاد کرد و گفت: «وینیسیوس هر کار که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. با او بازی نکن برادر، او ضد ما بازی می‌کند.» بحثی که اثر زیادی هم گذاشت و پاس‌های مندی بیشتر به بنزما ختم شد و وینیسیوس هم دقیقه 70 با ادن آزارد تعویض شد. در گروه C منچسترسیتی به آسانی میزبان فرانسوی‌اش المپیک مارسی را 3-0 از پیش‌ رو برداشت. در گروه D هم لیورپول 2-0 میهمان دانمارکی خود تیم میتلند را شکست داد. دیگو جوتا بازیکن 18 ساله و پرتغالی که در ابتدای این فصل به لیورپول پیوست موفق شد، گل اول تیم یورگن کلوپ را در این بازی به ثمر رساند موفق شد گل شماره 10 هزار باشگاه لیورپول در تمامی مسابقات این تیم در تاریخ را به ثمر برساند تا رکوردی ویژه را در اختیار داشته باشد. گل دوم لیورپول را هم محمد صلاح از روی نقطه پنالتی زد. در دیگر بازی این گروه مصاف خانگی آتالانتا با آژاکس 2-2 مساوی شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7478/18/558693/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها