سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021 پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

تقدیرو تشکرازجناب آقای نوبخت بابت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ آقای برزگر از قائمشهر: می‌خواستم تقدیر و تشکر کنم از سازمان برنامه و بودجه و جناب آقای نوبخت و کلیه دست اندرکاران و سازمان اداری و استخدامی کشوری و عزیزانی که در رابطه با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تلاش کردند و الان ثمره آن تلاششان را دارند می‌گیرند. فقط از جناب آقای نوبخت درخواست دارم که این احکام در هفته دولت به عنوان شیرینی و کادو برای این بازنشستگان در نظر گرفته شود تا حداقل تکریمی شود برای این بازنشستگان.
همسان‌سازی حقوق حداقل‌بگیران/ حسن پیکان: در حال حاضر هر قانونی وضع می‌شود جهت یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان، آیا این قانون شامل افرادی که سابقه کمتری دارند می‌شود یا خیر؟ از دولت محترم خواهشمندم، همسان‌سازی برای ما که حداقل دریافتی 700 هزار تومان را داریم شامل بشود.
تدبیر دولت برای مسافرت نرفتن مردم در ایام تاسوعا و عاشورا/ هادی حسن‌پور از شاهرود: خواهش من این است که مردم به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در 4 روز تعطیلی در ایام تاسوعا و عاشورا، به مسافرت نروند تا بعد از آن گرفتاری‌اش برای کادر درمان نباشد. دولت محترم لطفاً برای جلوگیری از این موضوع تدبیری بیندیشد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7426/1/552265/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها