صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و هشت - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و هشت - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

فکر نمی‌کردیم
پاسخ ایران آنگونه باشد
 خبر اول اینکه،ابعاد گسترده حمله موشکی و پهپادی ایران به سرزمین‌های اشغالی همچنان نقل محافل افسران رژیم صهیونیستی است و صهیونیست‌ها نمی‌توانند هراس و نگرانی خود را از پاسخ تنبیهی ایران پنهان کنند. در همین رابطه یوحنان تزروف، ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل و عضو مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی اختصاصی با بی بی سی فارسی اظهار کرد:«برای اولین بار شاهد حمله مستقیم ایران به اسرائیل بودیم.
این یک تغییر بزرگ است که باید در نظر داشته باشیم. این حمله از جهات مختلفی بزرگ بود. بزرگ بود؛ چون ایران برای اولین بار با موشک‌های خود به اسرائیل حمله کرد. بزرگ بود؛ چون فکر نمی کردیم که ایران دست به چنین حمله ای بزند.»

انتقادی که گاف از آب درآمد!
 دست آخر اینکه،  اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.
در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.  
این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته و دکترخالد عراقی رئیس دانشگاه کراچی که اعطاکننده این مدرک بوده، طبق قوانین پاکستان، همزمان عهده‌دار معاونت هیأت امنای دانشگاه نیز بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی