صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و دو - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و دو - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۴

حملات ترکیبی اسرائیل و تروریست‌ها در سوریه

یک منبع نظامی سوریه از حمله صهیونیست‌ها به جنوب سوریه خبر داد. به گزارش سانا، خبرگزاری رسمی سوریه، اشغالگران حدود ساعت 2:55 بامداد طی حمله‌ای موشکی از شمال فلسطین اشغالی، مواضع پدافند هوایی سوریه در جنوب کشور را هدف قرار دادند. منبع مذکور افزود که این حمله منجر به خسارت‌های مادی شده است. الجزیره هم به نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که رژیم صهیونیستی دو منطقه درعا و السویداء را هدف حمله قرار داده است.
در این بین تروریست‌های مستقر در سوریه که بازوی دیگر جریان امریکایی - صهیونیستی هستند و در راستای یاری رساندن به آنها بعد از طوفان‌الاقصی، تحرکات خود را افزایش داده‌اند نیز عملیات‌های تروریستی در خاک سوریه انجام دادند. روز گذشته المیادین گزارش داد که گروه تروریستی داعش در کمینی به اتوبوس حامل نیروهای نظامی که در شمال منطقه «السخنه» در بیابان‌های شرق حمص در حرکت بود، حمله کردند. در این حمله 22 نفر از نیروهای گردان قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای حامی ارتش سوریه در یک کمین در حومه شرقی حمص سوریه به شهادت رسیدند.
یک منبع امنیتی سوریه گفت: «حلقه‌های سازمان تروریستی داعش به‌طور مخفیانه در صحرای سوریه، در حال گسترش هستند و به پایگاه امریکایی التنف پناه می‌برند. علاوه بر این، آنها به‌طور مکرر به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی حمله می‌کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی