وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس:

رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکشنبه (۲۶ فروردین) با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار کردند. در این جلسه که به منظور بررسی مباحث فرهنگی‌ از جمله عفاف و حجاب برگزار شد، ۱۷ نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از اعضای این کمیسیون حضور داشتند.
محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار با تبریک اعیاد نوروز و فطر، با اشاره به تنبیه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز که یوم‌الله و روز پیروزی سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است را گرامی می‌داریم. دست انتقام الهی از آستین فرزندان برومند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیرون آمد و این رژیم سفاک را در بین جهانیان تحقیر و خوار کرد؛ برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال هستیم.
تقدیر از حمایت‌های نمایندگان مجلس از سیاست‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بارها در جایگاه‌های مختلف و سخنگاه‌های متعدد از کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کردیم چراکه ما را کمک و همراهی کردند. در دوره تصدیگری وزارت فرهنگ از پشتیبانی و حمایت این عزیزان برخوردار بودیم، که این حمایت زمان تنظیم بودجه سالیانه، هنگام تدوین برنامه هفتم توسعه و در شوراهای تخصصی جلوه‌گر بود و برادری را در حق ما کامل کردند.
او افزود: اکنون که در پایان این دوره از مجلس قرار گرفتیم از تک تک عزیزان بویژه کسانی که توفیق نداریم در مجلس بعدی در خدمت‌شان باشیم تشکر می‌کنم و با استفاده از همین فرصت به عزیزانی که در مجلس بعدی حضور دارند تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله مثل این دوره از حمایت و پشتیبانی آنها در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت‌های قرآنی و دینی بهره‌مند باشیم.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ا‌ن‌شاءالله بتوانیم امسال قدم‌های جدی‌تری برای تحقق منویات رهبری برداریم، تصریح کرد: در فتنه فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت و در همان وقت به عنوان وزیر فرهنگ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از حجاب و عفاف بایستم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اقداماتی که در راستای حمایت از عفاف و حجاب انجام شده، تصریح کرد: در جشنواره فیلم فجر جایزه گوهرشاد را به آثاری می‌دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.
او با اشاره به میزان فروش سینما در سالی که گذشت افزود: دشمنان قصد داشتند فرهنگ و هنر را تعطیل کنند ولی ما توانستیم علاوه بر اینکه مانع از رخ دادن چنین اتفاقی شویم سینما را رونق بخشیم.
جستجو
آرشیو تاریخی