صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و هفت - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و هفت - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

اخبار

فروش نقاشی ایرانی متعلق به شاهزاده ناپل
جدیدترین حراجی آنلاین کریستیز در حالی در پاریس به کار خود پایان داد که اثری بدون عنوان از صادق تبریزی نقاش نام‌آشنای ایرانی و پیشگام فقید مکتب سقاخانه متعلق به مجموعه ویکتور امانوئل، شاهزاده ناپل به عنوان تنها اثر ایرانی حاضر در این حراج به قیمت ۲۲۶۸ یورو به فروش رسید، در حالی که برآورد قیمت این نقاشی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو بود.
/ ایسنا
 
لیندا کیانی و آرمین رحیمیان همبازی شدند
لیندا کیانی و آرمین رحیمیان در فیلم سینمایی «ماه پنهان» به کارگردانی محمدرضا یکانی همبازی شدند. پیش‌تولید فیلم سینمایی «ماه پنهان» به کارگردانی محمدرضا یکانی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی آغاز شد. در این فیلم به نویسندگی آوا اکبری حضور بازیگرانی چون لیندا کیانی و آرمین رحیمیان قطعی شده است. از آثار قبلی محمدرضا یکانی می‌توان به فیلم بلند داستانی «شهر دودی»، «ناچاری» و «فرانکفورت ۸ صبح» اشاره کرد./ ایرنا
 
کره منتظر اکران فیلم جدید بونگ جون‌هو
تماشاگران سینمای کره‌جنوبی با اکران فیلم «میکی۱۷» به کارگردانی بونگ جون‌هو ۳ روز زودتر از دیگر نقاط جهان امکان تماشای این فیلم را خواهند داشت.
کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که فیلم علمی-تخیلی «میکی۱۷» با بازی رابرت پتینسون را سه‌شنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۵ (۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۳) پیش از اکران جهانی آن در ۳۱ ژانویه، در کره‌جنوبی روی پرده سینماها خواهد برد./ مهر
 
«آمرلی» همزمان با پخش در کشور عراق
در شبکه نمایش خانگی
سریال «آمرلی» به مناسبت ماه مبارک رمضان، همزمان با پخش در شبکه الرابعه عراق در فیلم‌نت نیز پخش خواهد شد.
 این سریال که در کشور عراق تولید شده قرار است روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش شود. آمرلی داستان عاشقانه یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است.
مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی نقش‌های اصلی این سریال را به کارگردانی احمد ابراهیم احمد برعهده‌ دارند.
/ فارس
جستجو
آرشیو تاریخی