فضای‌مجازی

اهمیت معرفی مسجد سهله و شهر کوفه
 سهیل اسعد در شب میلاد امام زمان(عج) نوشته است: «من خیلی به مسجد جمکران علاقه دارم. دیروز و دیشب هم دوباره مسیر پیاده‌روی را طی کردم. سرمای هوا باعث نشده بود تا عاشقان امام زمان(عج) از گرامیداشت شب ولادت ایشان غافل باشند. اما یک تذکر، فکر می‌کنم خیلی بیشتر از اینها باید روی مسجد سهله و شهر کوفه به عنوان پایتخت حکومت آن حضرت مانور داد.»
او در ادامه نوشته آورده است: «همان‌طور که مشخص است این مطلب اصلاً به معنای کم‌اهمیت بودن مسجد جمکران نیست. فقط اینکه در خانه خود از فرزندتان یا خواهر‌زاده و یا برادرزاده‌تان بپرسید، مسجد سهله و شهر کوفه کجاست و چه نقشی در آینده جهان دارد؟ اگر می‌دانستند که عالی، اما اگر نمی‌دانستند این از کم‌کاری ماست.»
 
همکاری کمیلی و شادمان با بازیگر مشهور ترک
 حامد کمیلی با انتشار تصویری از حضور در سریال «بلیت یک‌طرفه» خبر داده است. سریال «بلیت یک‌طرفه» به نویسندگی و کارگردانی پوریا حیدری‌اوره برای عرضه بین‌المللی آماده می‌شود. ماجرای این پروژه که در ژانر پلیسی معمایی است، در ترکیه اتفاق افتاده و تمامی صحنه‌های آن در این کشور با حضور بازیگران ایرانی، ترک و عرب فیلمبرداری می‌شود. ارکان پتککایا از بازیگران سرشناس ترکیه‌ای این سریال است. علی شادمان، مهرداد صدیقیان و کیدا رمضان بازیگر لبنانی از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.
 
حیف از تمام لحظاتی که بیهوده گذشت
  ملیکا زارعی با انتشار تصویری از فراز آسمان نوشته است: «تنها، بر فراز آسمان، فقط و فقط به یک چیز فکر می‌کنم. حیف از تمام لحظاتی که بیهوده گذشت و صدافسوس برای لحظاتی که به اندازه، برایش شاد نبودم. شکرگزاری تنها تسکین برای این احساس است. خدایا شکرت.»

جستجو
آرشیو تاریخی