صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و ده - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و ده - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبار

 رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آیت‌الله سیدمحمد بجنوردی را تسلیت گفتند. به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
درگذشت مرحوم آیت‌الله آقای سیدمحمد بجنوردی را به بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
6/۱۲/۱۴۰۲

 

تسلیت رئیس‌جمهور

در پی درگذشت آیت‌الله سید‌محمد موسوی بجنوردی، رئیس‌جمهور با صدور پیامی، رحلت این «عالم پارسا» را به حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، علاقه‌مندان و نیز داماد بزرگوار و فاضل و خانواده گرامی ایشان، تسلیت گفت.

 

آیت‌الله رئیسی:ملت ایران مصمم است دشمن را مأیوس سازد

سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد که کشور ما به پیشرفت و تعالی برسد، گفت: دشمن بداند که این ملت مصمم است او را در همه عرصه‌ها مأیوس و ناامید سازد. به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، تکلیف‌مداری را نقطه تمایز انتخابات‌ در کشورمان با سایر کشور‌ها برشمرد و بیان کرد: تکلیف‌مداری اساس و اصل برای انتخاب‌کننده و انتخاب‌شونده است و این مبنا و اساس به هیچ عنوان نباید مخدوش شود. شأن ما خدمتگزاری است، انتخاب و تصمیم با مردم است و شرط و شأن خدمتگزاری ما به مردم، رأی نیست. وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، مطرح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث یأس و ناامیدی دشمنان شده و آنان نمی‌خواهند که نظامی مردم‌سالار در دنیا وجود داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی