جزئیات استخدام سازمان تأمین اجتماعی


مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی ضمن تشریح جزئیات استخدام در این سازمان گفت: سازمان در حال انجام مکاتبات برای کسب موافقت مسئولان جهت لحاظ امتیازات ویژه کرونا فعالان دوره شیوع این بیماری در آزمون‌های استخدامی تأمین اجتماعی است.
میرهاشم موسوی در گفت‌و‌گو ایرنا افزود: سازمان تأمین اجتماعی در این دوره در دو حوزه درمان و غیردرمان نیازمند جذب نیرو است و استخدام حدود چهار هزار نفر را طی دو مرحله، پیش‌بینی کرده بود.
موسوی توضیح داد: نزدیک به سه هزار نفر برای استخدام در حوزه پزشکی (بخش‌های تخصصی) و شماری از این جمعیت نیز برای بکارگیری در قالب بهیار و نیروهای خدماتی پیش‌بینی شده بود که انجام این فرایند در حال پیگیری است. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی همه ضوابط مربوط به تعالی جمعیت را در استخدام جدید تعریف کرده و برای فعالان دوران کرونا هم امتیازات ویژه‌ای درخواست داده است.
وی افزود: مکاتباتی نیز با امور مربوطه در معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه کشور انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که با موافقت مسئولان از این امتیازات ویژه برای همکاری و همراهی این جمعیت با سازمان و تکریم و قدردانی از فداکاری این گروه استفاده شود. موسوی یادآور شد: افزایش فوق‌العاده ۵۰ درصدی پرستاران نیز باتوجه به درگیری این گروه با بیماران در شرایط سخت شیوع کووید۱۹ محقق شد و یکی از اقدامات مهم سازمان تأمین اجتماعی در راستای حمایت از جمعیت فعال دوره کرونا به‌شمار می‌رود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8011/7/627515/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها