ویروس کرونای آفریقای جنوبی به ایران رسید

کرونای هندی درآستانه ورود


وزیر بهداشت از شناسایی سه مورد ویروس آفریقای جنوبی کرونا در یکی از استان‌های جنوبی کشور خبر داد.سعید نمکی اظهار کرد: با توجه به اینکه علم به حضور و شیوع ویروس آفریقای جنوبی و برزیلی در کشورهای همسایه داشتم، مکاتباتی برای منع ورود و خروج موارد از برخی کشورهای همسایه کرده بودم که متأسفانه دوشنبه شب اطلاع پیدا کردیم که در یکی از استان‌های جنوبی برای اولین بار سه مورد ویروس آفریقای جنوبی را در یک مجموعه پیدا کردیم. لذا داریم دنبال و رصد می‌کنیم تا با شیوه‌های مجدد آزمایش  بتوانیم در چک مجدد اگر قطعی شد به مردم اطلاع می‌دهیم.
اوگفت: در زمینه ویروس هندی هم صدای پایش را نزدیک‌تر و کنار خودمان می‌شنویم. تمام اتباع هندی و پاکستانی که وارد شدند را بررسی می‌کنیم. دیروز در یکی از شهرستان‌هایمان مواردی را از هندی‌هایی که مبتلا به کرونا بودند داشتیم که باید ارزیابی ‌کنیم و امیدواریم از نوع موتاسیون یافته هندی نباشند.
همچنین بنابر گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: ۵ تبعه هندی با کرونای مثبت در یکی از مراکز اقامتی استان شناسایی شدند که ابتلای آنها به نوع جدید کرونا در دست بررسی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7615/1/575600/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها