رهبر انقلاب در ابراز تشکر از پیام‌های تسلیت آقایان نصرالله و هنیه در پی درگذشت سردار حجازی مطرح کردند

همواره در قضیه فلسطین با برادران مجاهد فلسطینی همدل و همراهیم


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام‌های جداگانه‌ای به آقایان سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از پیام‌های تسلیت آنان به‌مناسبت درگذشت سردار مجاهد سیدمحمد حجازی تشکر و برای مجاهدان حزب‌الله و حماس، و ملت فلسطین آرزوی توفیق و سلامتی کردند.  متن پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب مستطاب حجةالاسلام والمسلمین آقای سیّدحسن نصرالله برادر عزیز دامت‌برکاته/ سلام علیکم؛ پیام تسلیت مهربانانه و برادرانه‌ جنابعالی را به ‌مناسبت درگذشت تأسفبار سردار مجاهد سیدمحمد حجازی رضوان‌الله‌علیه دریافت کردم و از ابراز محبت شما متشکرم. آن مرحوم عمری در حال جهاد فی سبیل الله گذرانید و در حال جهاد فی سبیل‌الله به لقاءالله پیوست، و این سرگذشت مبارک و غبطه‌انگیزی است. رحمت خدا بر او باد. خداوند جنابعالی را در کنف حمایت خود حفظ کند و برکات وجود شما را برای اسلام و مسلمین مستدام بدارد. حقیر همیشه دعاگوی شمایم و به همه‌ برادران حزب‌الله سلام می‌رسانم.
بسم الله الرّحمن الرّحیم
برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه دامت‌توفیقاته / سلام علیکم؛
از پیام محبت‌آمیز جنابعالی به‌مناسبت درگذشت سردار مجاهد سیدمحمد حجازی رحمةالله‌علیه متشکرم. آن مرحوم با جهاد زندگی کرد و در حال جهاد به لقاءالله پیوست. ما همواره در قضیه فلسطین با برادران مجاهد فلسطینی همدل و همراهیم و خود را در یک سنگر می‌دانیم و از خداوند قادر حکیم نصرت ملت فلسطین را مسألت می‌کنیم. خداوند شما را در این راه پر اجر و پر افتخار کمک فرماید. به برادران در حماس سلام می‌رسانم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7615/1/575594/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها