تبدیل عکس به تابلوهای نقاشی



اگر شما هم علاقه‌مندید که عکس‌های دوست داشتنی‌تان را به یک تابلو نقاشی تبدیل کنید بدون این که هزینه‌ای به نقاشان متبحر بپردازید بهتر است سراغ یک نرم افزار ویژه بروید.نرم افزار Alien Skin Snap Art می‌تواند عکس‌های شما را به آثار هنری زیبا و به‌ صورت نقاشی‌هایی که با دست کشیده شده‌ تبدیل کند؛ در نسخه جدید، واقع‌گرایی تصاویر نقاشی ایجاد شده بیشتر است و عناصر موجود در تصویر طبیعی‌تر و قابل تشخیص‌تر به نظر خواهند رسید.از امکانات نرم افزار Snap Art می‌توان به پشتیبانی از Lightroom اشاره کرد. Snap Art با نرم افزار Lightroom کاملاً یکپارچه بوده و از پردازش دسته‌ای نیز پشتیبانی می‌کند و برای این کار نیازی به فتوشاپ نخواهید داشت.افزایش واقع‌گرایی تصویر ایجاد شده هم از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است. این نرم افزار از قلم موهای جدیدی برای حفظ شفافیت لبه‌ها و بازسازی تکسچر طبیعی طرح استفاده می‌کند. بدین ترتیب عناصر موجود در عکس شما طبیعی‌تر و قابل تشخیص‌تر به‌ نظر خواهند رسید.
یکی دیگر از توانمندی‌های این نرم افزار، ماسک جزئیات است، درواقع به جای ناحیه‌های فوکوس بیضی شکل، Snap Art دارای امکانی به‌ نام ماسک جزئیات است که این قابلیت را به شما که می خواهید امکان نشانه‌گذاری سریع مکانی و جزئیات بیشتری در آنجا مشخص باشد  می‌دهد.
ازسوی دیگر با کمک Snap Art می‌توانید انواع سبک‌های نقاشی مانند نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، سیاه قلم  یا زغال را خلق کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید استایل‌های مختلفی مانند شیوه رنگ زنی، شیوه نقاشى با نقطه رنگ و تکنیک‌های مدرن نقاشی مانند کمیک و بسیاری استایل‌های دیگر را انتخاب کنید؛پیش تنظیمات متعدد و توسعه یافته مداد رنگی مومی هم از دیگر توانمندی‌های این برنامه کاربردی است.
 قابلیت اجرا در فتوشاپ به‌عنوان یک Smart Object برای کار ساده‌تر با افکتی که ایجاد می‌شود و نیز ابزار آپلود تصاویر خلق شده روی سایت Flickr برای مشاهده افراد دیگر از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار به شمار می‌رود،اگر شما هم می‌خواهید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت
P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7598/9/573792/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها