اخـــــــبار


فرار والدین بعد از مرگ نوزاد 8 روزه از بیمارستان

گروه حوادث/ تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز کودک 8 روزه درحالی به دستور بازپرس جنایی آغاز شد که والدین کودک پس از انتقال به بیمارستان، متواری شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سه‌شنبه 17 فروردین زن و مرد جوانی در حالی که کودکی 8 روزه را در آغوش داشتند به یکی از بیمارستان‌های تهران رفتند. آنها مدعی بودند که کودکشان بیمار بوده و ناگهان حالش وخیم شده است.نوزاد در بیمارستان بستری شد اما پس از آن والدین نوزاد ناپدید شدند، نوزاد پسر تحت درمان قرار گرفت اما با گذشت حدود 24 ساعت، حال نوزاد وخیم‌تر شد و درنهایت ظهر چهارشنبه 18 فروردین فوت کرد.
فوت نوزاد توسط مأموران کلانتری 106 نامجو به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد که باتوجه به مشکوک بودن مرگ نوزاد و ناپدید شدن والدین بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات از خانواده او را صادر کرد،اما بررسی‌ها نشان می‌داد  مشخصاتی که والدین نوزاد در برگه پذیرش نوشته بودند دروغین بوده است؛ به دستور بازپرس جنایی جسد نوزاد با توجه به نامشخص بودن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی و بازداشت والدین کودک فوت شده را صادر کرد تا راز مرگ نوزاد 8 روزه برملا شود.

تیراندازی در خیابان برای قدرت نمایی

گروه حوادث/ عاملان تیراندازی و درگیری خیابانی در تهران با تلاش پلیس دستگیر شدند.
 سرهنگ «سعید راستی» رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی و تخریب خودروهای پارک شده در کنارخیابان شهید نامجو با سلاح جنگی توسط 2 موتورسوار، شناسایی و دستگیری عاملان درگیری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
مأموران انتظامی با کار اطلاعاتی، هویت هر دو عامل اصلی درگیری و تیراندازی را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی پلیسی در مخفیگاهشان در حوالی هفت تیر دستگیر شدند. متهمان در همان بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و علت آن را قدرت نمایی اعلام کردند.
سرهنگ راستی با بیان اینکه متهمان از افراد شرور و با سابقه بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده‌اند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7598/8/573789/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها