سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

دریافت پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی/ کوثر خامسان: با آنکه از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش و دیگر مسئولان بارها و بارها تکرار شده که دریافت پیش ثبت‌نام توسط مدارس غیر دولتی غیرقانونی است اما متأسفانه برخی از مدارس این کار را تکرار می‌کنند. لذا از مسئولان محترم آموزش و پرورش درخواست می‌نماییم نظارت بیشتری بر فعالیت مدارس غیر دولتی داشته باشند تا از تکرار تخلفات جلوگیری شود.
افزایش قیمت حبوبات/ آقای معصومی: علت افزایش قیمت حبوبات چیست؟ برخی از مغازه داران حبوبات را با قیمت دلخواه به مشتریان عرضه می‌کنند. لذا از مسئولان محترم درخواست می‌نماییم تا نظارت بیشتری داشته باشند.
صدورکارت ملی/ بابک حسنیان: مدت 2 سال است که کارت ملی دخترم گم شده است و اقدام کرده‌ام اما هنوز کارت صادر نشده است. از مسئولان محترم تقاضای رسیدگی دارم.
کمبود دارو در داروخانه ها/ آقای کاسب: برخی از داروخانه‌ها اعلام می‌کنند که بعضی داروها را ندارند و برخی دیگر همان داروها را با قیمت بالایی می‌فروشند. لذا از وزارت بهداشت و درمان درخواست نظارت بیشتر بر داروخانه‌ها را داریم.
جنبه‌های مثبت قرارداد ایران و چین را بیان نمایید/ خانم فاطمه: لطفاً در خصوص جنبه‌های مثبت قرارداد ایران و چین مطالب بیشتری چاپ شود چون فضای مجازی پر شده از جنبه‌های منفی این قرارداد.
افزایش قیمت آهن آلات/ آقای جمالی: در ایام عید آهن‌آلات حدود 300 تومان افزایش قیمت داشته و در یکسال گذشته قیمتش 3 برابر شده است. میلگرد در حال حاضر کیلویی 13 هزار تومان شده است. لطفاً مسئولان رسیدگی کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7595/1/573338/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها