سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جوابیه

جوابیه شهرداری منطقه 19 تهران در پاسخ به پیام منتشر شده درباره جمع‌آوری ریشه‌های درختان خشک شده و کاشت درختان جدید در خیابان شهید زلفی/ احتراماً؛ در خصوص پیام مردمی منتشر شده در روزنامه ایران مورخ 23/11/99 با موضوع جمع‌آوری ریشه‌های درختان خشک شده و کاشت درختان جدید در خیابان شهید زلفی، به استحضار می‌رساند: «طی بازدیدهای مستمر ناظران و کارشناسان فضای سبز در طول سال، چنانچه هر درختی آسیب دیده و از لحاظ آفات و بیماری خطر آفرین باشد نسبت به طرح موضوع در کمیسیون ماده هفت حفظ و گسترش فضای سبز اقدام و پس‌ از صدور رأی اقدام مناسب صورت می‌پذیرد.»
مهرنوش ریاضی  / رئیس روابط‌عمومی شهرداری منطقه19

نظــــــر مـــردم

وام به خانواده فرهنگیان که فوت شده‌اند/ آقای امینی: چرا وام قرض‌الحسنه برای خانواده‌های فرهنگی که سرپرست‌شان فوت شده پرداخت نمی‌شود؟ از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست رسیدگی دارم.
آزاد راه قم به کاشان/ یک شهروند: آزاد راه 90 کیلومتری قم به کاشان چراغ‌های پایه روشنایی ندارد وتردد خودروهای سنگین در آن آزاد است و عوارض آن به‌صورت نقدی دریافت می‌شود و همیشه مقابل عوارضی صف طولانی شکل می‌گیرد. در صورتی که آزادراه تهران به قم که 120 کیلومتراست هم روشنایی دارد و تردد خودروهای سنگین هم درآن ممنوع است و عوارض آن 1000 تومان و به‌صورت الکترونیکی دریافت می‌گردد. علت این تفاوت در قیمت‌ها چیست؟ از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7570/1/569946/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها