سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

یکی از راه های پیشگیری از کرونا/ آقای حاج منصور ولی از بندر ترکمن: یک پیشنهاد دارم در یک جمله، به نظر بنده ساده‌ترین و مؤثرترین راه پیشگیری و درمان کرونا شست‌و‌شوی بینی با آب نمک سدیم کلراید 9 درصد است.
چرا سندهای دستنویس اعتبار دارد؟/آقای کاسب: در سند‌های دستنویس احتمال جعل و الحاق متن به آنها زیاد است. چرا این سندها هنوز اعتبار زیادی دارد و قانونگذاران فکری به حال این موضوع نمی‌کنند؟ لذا ضرورت دارد سازمان ثبت اسناد به این موضوع رسیدگی کند تا از بروز تخلفات جلوگیری شود.
درخصوص سهام عدالت/ علی محمودی از همدان:
 8 ماه است سهام عدالت را برای فروش گذاشته‌ام اما هیچ پولی به حسابم واریز نشده است.
در‌خصوص مشکلات عدیده معتادان/ سلیمان بلغار: در خبرها آمده است که حدود دو میلیون و هشتصد هزار معتاد در کشور شناسایی شده‌اند. اول اینکه این گروه از هر لحاظ دچار فقر و از طرف دیگر در اصلاح خود دچار عجز و ناتوانی هستند. لذا اگر حمایت کنندگانی برای آنان در نظر گرفته نشود مشکلات عدیده‌ای برای آنان پیش خواهد آمد. امیدواریم مسئولان ذیربط به این امر اهتمام ورزند.
استفاده از کپسول گاز در اکبرآباد/ یک شهروند: در پایانه حمل و نقل اکبرآباد در نزدیکی تهران همچنان از کپسول گاز استفاده می‌کنیم.همه جا گازکشی شده است غیر از اینجا، لطفاً مسئولان فکری به حال ما بکنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7495/1/560820/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها