پاری‌سن ژرمن - بایرن امشب در فینال

سه‌گانه به کدام تیم می‌رسد؟




انتظارها به سر رسید و پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ ساعت 23:30 امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا را برابر هم برگزار می‌کنند. پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه، جام حذفی و جام اتحادیه در حالی پا به میدان لیسبون می‌گذارد که در بازی برابر آتالانتا در آستانه حذف شدن بود ولی توانست به مسابقات برگردد و در ادامه با برتری قاطع 3-0 برابر لایپزیش، نشان داد عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است.
در طرف مقابل، بایرن مونیخ بعد از برد پرگل برابر چلسی توانست بارسلونا را در عجیب‌ترین نتیجه این فصل 8-2 شکست دهد. تیمی که در ادامه لیون را نیز با 3 گل شکست داد و فینالیست شد. بردی که باعث شد خیلی‌ها بعد از این بازی بایرن مونیخ را مدعی قهرمانی بدانند. در مقابل، پاری سن ژرمن تاکنون هیچ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا  کسب نکرده و امیدوار است برای اولین بار به این مهم برسد. این در حالی است که بایرن 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و می‌خواهد برای ششمین بار این جام باارزش را به دست بیاورد.
این دیدار تقابل دو مربی جوان آلمانی نیز است. ‌هانسی فلیک که کمتر کسی تصور می‌کرد در این تیم موفق شود و توخل که در بوروسیادورتموند سابقه مربیگری دارد و حالا با پاریس به این نتیجه رسیده است. آخرین باری که سرمربی‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا از یک کشور بودند، به زمانی برمی‌گردد که بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند به فینال رسیدند و تیم یوپ‌ هاینکس با گل دقایق پایانی آرین روبن به برتری و قهرمانی رسید و تیم یورگن کلوپ را ناکام گذاشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7426/18/552286/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها