اخبــــار




با تفاهم زیرساخت با پژوهشگاه فضایی صورت گرفت
تأمین ارتباطات زیرساختی توسط بالن‌های مخابراتی

در پی توافقنامه همکاری بین شرکت ارتباطات زیرساخت و پژوهشگاه فضایی ایران، ارتباطات مورد نیاز زیرساختی توسط بالن‌های مخابراتی تأمین می‌شود.
به‌گزارش «ایران»، عباس سلمانی‌زاده معاون اجرایی پژوهشگاه فضایی ایران در این باره گفت: این توافقنامه‌ برای توسعه همکاری‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دو طرف منعقد شده است.
وی افزود: در راستای تشریک منابع و استفاده از زیرساخت‌ها و تجارب موجود در پژوهشگاه فضایی ایران، برای ارائه خدمات مشاوره و انجام امور نظارتی و همکاری به منظور تحقق خدمات فنی و مهندسی شرکت ارتباطات زیرساخت و ایجاد یک چارچوب نظام‌مند برای گسترش و توسعه همکاری‌ها، این توافقنامه منعقد شده است.
معاون اجرایی پژوهشگاه فضایی ایران در خصوص موضوع توافقنامه گفت: ارائه خدمات مشاوره، انجام امور نظارتی در زمینه‌های کسب فناوری، طراحی و ساخت و راه‌اندازی پروژه‌های مورد نیاز شرکت زیرساخت از جمله موضوعات مورد توافق است.
وی افزود: از دیگر موضوعات مورد توافق، طراحی و ساخت و مشاوره و آموزش در زمینه تأمین ارتباطات توسط بالن‌های مخابراتی بنا به نیاز شرکت ارتباطات زیرساخت است.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت می‌گیرد
جذب تیم‌های بازی‌ساز رایانه‌ای در مرکز رشد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان جذب تیم‌های بازی‌سازی رایانه‌ای را در «مرکز رشد بازی‌سازی» اعلام کرد. تیم‌های بازی‌ساز و افراد صاحب ایده در این حوزه می‌توانند از تسهیلاتی همچون فضای استقرار در مرکز فوق بهره‌مند شده و فرصت معرفی بازی‌های تولیدی خود را به سرمایه‌گذاران پیدا کنند.
به‌ گزارش ایسنا، بازی‌سازی رایانه‌ای، از جمله رشته‌های کاری اصلی مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در زیست بوم توسعه صنایع خلاق و فرهنگی است.
بر این اساس و به‌منظور توانمندسازی بازی‌سازان ایرانی و پیوند تیم‌های بااستعداد و ماهر به صنعت بازی، تیم‌های جدید در «مرکز رشد بازی‌سازی» پذیرفته می‌شوند.
از جمله مهم‌ترین خدماتی که به تیم‌های بازی‌ساز عرضه می‌شود، اختصاص فضای کار رایگان، ارتباط با سرمایه‌گذاران تخصصی حوزه بازی‌سازی و معرفی بازی‌های تولید شده به شبکه سرمایه‌گذاران است.
‌همچنین تیم‌های بازی‌ساز می‌توانند از خدمات تسهیل‌کننده‌ نظام‌ وظیفه تخصصی در قالب انجام پروژه‌های جایگزین خدمت سربازی و امکان تأسیس مؤسسات فرهنگی از سوی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، در صورت احراز شرایط مورد نیاز بهره‌مند شوند.
خدمات منتورینگ تخصصی رایگان و حمایت‌های زیرساختی نظیر اینترنت، رایانه، نرم‌افزارهای مورد نیاز و... بخش دیگری از این بسته حمایتی را شامل می‌شود.
با توجه به ظرفیت محدود مرکز رشد بازی‌سازی، اولویت استقرار با تیم‌هایی است که نسبت به سایرین درخواست خود را زودتر ارسال کرده و از سوی کارگروه ارزیابی مرکز رشد، مورد تأیید قرار گرفته باشند. در صورتی که به هر نحوی ظرفیت مرکز رشد، افزایش پیدا کند، تیم‌هایی که در این مرحله درخواست خود را ارسال کرده‌ و به علت تکمیل ظرفیت پذیرفته نشده باشند، در فرصت‌های آتی دارای اولویت استقرار خواهند بود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به آدرس ircreative.isti.ir مراجعه کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/13/537337/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها