توئیتر



 گزارش روزنامه ایران در مورد درآمد دستفروشان مورد توجه کاربران توئیتر قرار گرفته است و برخی آنان از درآمدهای دستفروشان متعجب شده‌اند. کاربری نوشت: بر اساس گزارش روزنامه ایران یک بادکنک فروش سر چهارراه حدوداً ۶ میلیون تومان درآمد دارد. از حدود ۶ هزار دستفروش در تهران، بیش از
۶۰ درصد آنها در گروه حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرند که ماهانه حداقل ۹میلیون تومان درآمد دارند!!

 هر چه به اسفند و نشست آتی گروه اقدام ملی نزدیک می‌شویم اظهار نظرها در مود تصویب اف‌ای‌تی‌اف نیز میان کاربران بیشتر می‌شود. کاربری به نقل از یکی از کارشناسان اقتصادی نوشت: در شرایط فعلی که تعداد معدودی از بانک‌های ما با خارج از کشور مراوده دارند اگر با محدودیت‌های FATF مواجه شوند، در خریدهای خارجی دچار مشکل شده و طرح‌های توسعه‌ای کشور با مانع روبه‌رو می‌شوند و ممکن است منابع صندوق توسعه ملی جذب نشوند.

 کاربر دیگری سخنان عباس آخوندی در خصوص اف ای تی اف را بازتاب داده است. به نوشته این کاربر آخوندی اظهار کرده است: مگر می‌شود بدون مبادله جهانی حرف از توسعه اقتصادی زد؛ وقتی ارتباط با سیستم مبادله جهانی را قطع می‌کنید، ارتباط ایران را با FATF قطع می‌کنید، نتیجه چه می‌شود؟ تخلف درزمینهٔ مساعد تخلف رشد می‌کند؛ باید زمینه فساد و تخلف را از بین برد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7275/9/535534/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها