خبر


برادرکشی در نیمه شب پایتخت

گروه حوادث/ مرد جوان پس از مراجعه به خانه برادرش، او را به بهانه صحبت به کوچه کشاند و درجریان مشاجره شدید، برادرش را با ضربات چاقو از پا درآورد و گریخت.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، بامداد دیروز، گزارش یک قتل در خیابان ستارخان، به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. دقایقی بعد هم بازپرس منافی آذر و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. آنها درمحل جنایت با جسد مردی 45 ساله روبه‌روشدند که با ضربات متعدد چاقو در مقابل خانه‌اش از پا درآمده بود. همسر قربانی ماجرا، در تحقیقات به بازپرس وکارآگاهان گفت:ساعتی پیش برادر شوهرم که چند سالی ازبرادرش کوچکتر است زنگ خانه را به صدا درآورد. بعد هم از شوهرم خواست برای صحبت به کوچه برود. هنوزلحظاتی نگذشته بود که صدای فریاد شوهرم را شنیدم. وقتی سراسیمه به خیابان دویدیم با پیکرخونین شوهرم روبه‌روشدیم که با ضربات چاقو از پا درآمده بود.
پس ازتحقیقات مقدماتی و با دستور بازپرس جنایی، پیکرقربانی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری جنایتکار فراری و کشف انگیزه قتل آغازشد.
 




سه مرگ عجیب پس اززلزله مشهد

گروه حوادث/ به دنبال مرگ زن تنها، پسر 18 ساله و مرد جوان پس از وقوع زلزله در مشهد، خانواده‌های آنها اعلام کردند هرسه نفربه خاطر زلزله جانشان را از دست داده‌اند.
به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، روزپنجشنبه، بازپرس کشیک قتل مشهد، با دریافت این گزارش به همراه تیم جنایی، تحقیق دراین باره را آغازکرده‌اند. نخستین حادثه که به بازپرس احمدی‌نژاد اعلام شد مربوط به مرگ مرد جوانی در خانه‌اش بود.
خانواده وی گفتند: «مرد جوان ساعاتی پس ازوقوع زلزله چهارشنبه 16 فروردین ازمحل کارش به خانه بازگشت وبه خواب عمیق رفت؛ اما ساعاتی بعد که بربالین‌اش رفتند متوجه شدند لوله بخاری گازی ازجادرآمده واو بر اثر گازگرفتگی جان سپرده است. خانواده وی مدعی بودند که قبل اززلزله، بخاری مشکلی نداشته و تکان‌های زلزله باعث خروج لوله بخاری از جای اصلی و گاز گرفتگی مرگبار شده است.دومین حادثه مربوط به مرگ پیرزنی بود که درخانه‌اش تنها زندگی می‌کرد. جسد وی نیزساعاتی پس اززلزله توسط فرزندانش کشف شد. خانواده اوهم مدعی هستند از آنجا که مادرشان در خانه تنها بوده، هنگام وقوع زلزله ترسیده و این مسأله باعث ایست قلبی‌اش شده است.اما سومین گزارش مربوط به مرگ پسری 18 ساله است. پسر جوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. خانواده‌اش مدعی هستند که او سابقه بیماری داشته اما زلزله باعث ترس‌اش شده و بیماری‌اش را تشدید کرده است.به‌دنبال گزارش این سه مرگ، بازپرس کشیک دادسرا دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص را صادر کرد.
 

 



دستگیری گرداننده  سایت همسریابی با عضویت  800 زن و مرد

گروه حوادث/ مأموران پلیس فتا هنگام رصد فضای مجازی، با یک سایت همسریابی در بیرجند روبه‌رو شدند که زنان و مردان با عضویت در این سایت و قراردادن مشخصات خود با همدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.
سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ضمن بیان این خبرتعداد اعضای این سایت را 800 زن و مرد اعلام کرد و گفت: با تحقیقات بیشتر مأموران پلیس سایبری مشخص شد، اعضا برای عضویت دراین سایت مبالغی نیزبه حساب مدیر سایت واریز کرده‌اند. وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی و ماهیت اینگونه سایت‌ها غیرمجاز است، گفت: با انجام اقدامات سایبری مدیر 26ساله سایت همسریابی که اهل بیرجند بود شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی پس از دستگیری به پلیس فتای استان معرفی شد. متهم در بازجویی هدف از راه‌اندازی این سایت را کسب درآمد و سرگرمی اعلام کرد.سرهنگ محمدپور تأکید کرد: قربانی اصلی سایت‌های همسریابی زنان هستند و در این سایت‌ها موضوعی ‌که حاکم است شیادی اقتصادی است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6465/17/409964/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها