printlogo


پیشنهاد

فیلم «پایان خدمت» نخستین ساخته حمید زرگرنژاد این روزها در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده رفته است. این فیلم که دو سال پیش در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر شرکت داشت مورد توجه هیات داوران قرار گرفت در چند رشته نامزد دریافت جایزه بود. «پایان خدمت» ماجرای سفر یک سرباز وظیفه با دختری زندانی است که در مسیر انتقال به پزشکی قانونی می گریزد و ... فیلمنامه را بهروز افخمی نوشته و بازیگرانی همچون
سعید راد، جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی
زین العابدین، رامین راستاد،علی اوسیوند، حسین سلیمانی، پیام احمدی نیا، محمد فیلی و... در آن بازی می‌کنند.

مدتی بود از دایوش مودبیان، استاد هنر تئاتر خبری نبود و حالا نمایش «مزاحم کوچولو» به کارگردانی او در خانه موزه انتظامی آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.  این نمایش برگرفته از نمایشنامه «کودک مرده» نوشته گی فواس است و هر شب ساعت ۱۹ در خانه موزه انتظامی به اجرا در می آید. بازیگران نمایش «مزاحم کوچولو» هم  سعید پارسا، آسیه عطوفی، میعاد راشدی، آریا راد، آرین صفایی و بهارک باستان حق هستند. گفتنی است؛ خانه موزه انتظامی در خیابان قیطریه، بلوار اندرزگو روبروی بلوار کاوه کوچه احمدی پلاک ۲۸ واقع است.
 

ششمین آلبوم رسمی «فرزاد فرزین» خواننده موسیقی پاپ با عنوان «6» از صبح نهم اسفند روانه بازار موسیقی کشور شد. این اثر شامل ۱۲ قطعه به نام های «تو چه باشی»، «قلبم»، «دیر اومدی»، «شش»، «چرا تو»، «آره، آره»، «گوشی»، «تنهایی دو نفره»، «تو فکرتم»، «عاشقت شدم»، «آدمای بعد تو» و «i ' ll be there» است که امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل ترکیه‌، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند. علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «6» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق سایت   beeptunes.com  آن را خریداری کنند.

علاقه مندان هنر خوشنویسی می‌توانند کتاب «مشق نام لیلی؛ قطعات منتخب خوشنویسی استاد غلامحسین امیرخانی» را که توسط انتشارات یساولی منتشر شده تهیه کنند. این کتاب به تازگی روانه بازار شده  و 70 درصد آثار درج شده در این کتاب، پیش‌تر در هیچ منبعی منتشر نشده بودند. اساتیدی همچون جواد بختیاری، امیراحمد فلسفی و کرمعلی شیرازی بر این کتاب مقدمه نوشته‌اند و تذهیب این کتاب نیز بر عهده چند تن از استادان مانند داریوش جلیلیان، محمد طریقتی، حسین‌علی ماچیانی، رامین مرآتی، نوروزعلی میرزایی و محمد نباتی بوده است. «مشق نام لیلی: قطعات منتخب خوشنویسی استاد غلامحسین امیرخانی» با شمارگان سه هزار نسخه و بهای 180 هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است.