رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا شروع شد

کارسخت دختران ایران


گروه ورزشی / تیم ملی هندبال زنان ایران، بعداز بازی با هند، در اولین روز  رقابت های قهرمانی آسیا، فردا صبح در اینچئون  به مصاف ازبکستان می رود. تیم ملی زنان ایران که با  ترکیب بازیکنان نوجوان و جوان  و با حمایت باشگاه بافق یزد، با امیدواری زیاد برای تصاحب سهمیه جهانی، پا به این رقابت‌ها گذاشته، دور مقدماتی در گروه A به مصاف تیم‌های سرسخت هند، ازبکستان، استرالیا قهرمان دوره قبل  و کره جنوبی  میزبان می‌رود. تیم زنان ایران که دوره قبل با چهارمی ، جواز قهرمانی جهان را گرفت،این دوره با ترکیب 19 نفره مینا وطن‌پرست، هانیه لک، فاطمه مریخ، ملیحه یغمایی‌پور، نوریه عباسی، عطیه شهسواری، مبینا حسن‌نژاد، الناز یحیوی‌پور، راحله اعتمادی پور، محدثه شبانی، مائده عشاقی، حدیثه نوروزی، حانیه کریمی، آرزو کیانی‌آرا، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی و آرزو محمدی در قهرمانی آسیا حضور دارد. خدیجه قانع و مریم فخری مربی، غلامعلی اکبرآبادی مدیر فنی، محبوبه دهقان سرپرست و اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ تیم ملی  در این رقابت ها هستند.
طبق برنامه،هند اولین حریف ایران در قهرمانی آسیا بود. شاگردان اکبرآبادی فردا صبح هم مثل امروز،همان ساعت 8:30 مقابل ازبکستان قرار می گیرد. به طور حتم اکبرآبادی مدیر فنی تیم که خیلی به تصاحب دوباره سهمیه جهانی تیم جوانش امیدوار است، بعد ازشروع سخت رقابت ها مقابل هند،باید شاگردانش را برای دومین مسابقه و بازی سنگین مقابل ازبکستان آماده کند.
مریم رضائیان مربی تیم نوجوانان و رئیس هیأت شاهرود هم بر کار سخت تیم ملی هندبال زنان در کره تأکید می کند. او به خبرنگار «ایران» می گوید:« تیم ملی گروه خیلی سختی در قهرمانی آسیا دارد و امروز در اولین روز با هند بازی می کند و فردا هم مقابل ازبکستان  قرارمی گیرد که تیمی سرعتی است. بنابراین تیم در کره کار راحتی ندارد، حتی امروز و فردا هم  بازی راحتی ندارد، چرا که هندبال هند هم مدام در حال پیشرفت است و بازیکنانش با قدرت بدنی خوب، کار را برای تیم ایران سخت می کنند. ازبک ها هم سرعتی بازی می کنند، با همه این احوال اگر ملی پوشان بازی خودشان را انجام دهند، بعید نیست حریفانشان را شکست بدهند. بازیکنان ایران به رغم جوانی اما انگیزه زیاد و متحد هستند ، بنابراین می توانند کار غیرممکن را انجام دهند. »

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8061/14/634518/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها