پایان عصر رونالدو در منچستر یونایتد


شیاطین سرخ و کریستیانو رونالدو به پایان کار خود با هم رسیدند، چرا که منچستریونایتد سه‌شنبه شب به طور رسمی از توافق دو طرفه برای جدایی با رونالدو خبر داد و اعلام کرد که این فوق ستاره پرتغالی از این باشگاه جدا خواهد شد. منچستر یونایتد در صفحه خود از این بازیکن تشکر کرد. این جدایی در شرایطی رخ داد که رونالدو پیش از آغاز جام جهانی در مصاحبه‌ای جنجالی علیه باشگاه و سرمربی این تیم تاخت و آنها را خائن نامید. CR7 که در این فصل با لباس منچستریونایتد تنها 3 گل به ثمر رسانده که فقط یک گل آن در لیگ برتر بوده است، پس از جدایی‌اش از این تیم گفت: «در پی مذاکره با باشگاه منچستریونایتد ما توافق کردیم که به قرارداد خودمان پایان دهیم. من عاشق منچستر یونایتد و طرفدارانش هستم. این مسأله هیچ وقت پایان نمی‌پذیرد. به نظرم زمان خوبی بود تا به دنبال چالش جدیدی بگردم. بهترین‌ها را برای منچستر یونایتد آرزو می‌کنم.»
محرومیت پس از جدایی
این جدایی در حالی رخ داده که ابرستاره پرتغالی در ایام جام جهانی از سوی فدراسیون فوتبال انگلیس با محرومیت و جریمه مواجه شد. نشریه «میرر» انگلیس خبر داد رونالدو به دلیل کوبیدن تلفن همراه یکی از هواداران به زمین، 2 جلسه محروم شد و فدراسیون فوتبال انگلیس او را 50 هزار پوند هم جریمه کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس مجازات رونالدو را روز چهارشنبه تعیین کرد و در عین حال توضیحات کامل کتبی برای محرومیت این بازیکن 37 ساله ارائه خواهد کرد. محرومیت رونالدو به این معنی است که اگر این بازیکن با یک تیم دیگر در لیگ برتر انگلیس قرارداد امضا کند، دو جلسه محروم خواهد شد.
مقصد بعدی رونالدو کجاست؟
پس از جدایی رونالدو از جمع شاگردان اریک تن هاگ، روزنامه اسپانیایی «مارکا» درباره تیم بعدی گمانه‌زنی کرده و خبر داده «اسپورتنیگ لیسبون» که رونالدو از این تیم در آغاز فوتبالش راهی یونایتد شد و نامی برای خود دست و پا کرد، نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده است. مارکا اما نوشته بیشترین علاقه برای جذب رونالدو از سوی باشگاه لیگ برتری «نیوکاسل» که تحت مالکیت سعودی‌هاست و همچنین «النصر» عربستان هم مشتری جذب این بازیکن است. با این حال، گفته می‌شود در حالی که رونالدو شخصاً تمایل دارد در فوتبال اروپا بماند اما گزارش‌هایی وجود دارد که مدعی است رونالدو به صورت بسیار جدی پیشنهاد حضور در عربستان را در نظر گرفته است. رونالدو که در بازی‌های این فصل منچستریونایتد دقایق کمی را به میدان رفته و اغلب نیمکت‌نشین بوده، احتمالاً یکی از شروطش با باشگاه جدید، حضور در ترکیب اصلی خواهد بود. در همین رابطه سایت «الکوره» عربی خبر داد رونالدو پیشنهادی نجومی از سعودی‌ها دریافت کرده است. طبق گزارش رسانه عربی، باشگاه النصر ریاض با پیشنهاد وسوسه برانگیز 100 میلیون یورو به سراغ رونالدو رفته است. مدیران باشگاه عربستانی در حال مذاکره با مندز هستند تا رضایت ابرستاره پرتغالی برای آمدن به عربستان را کسب کنند. دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در تابستان گذشته هم از سوی سعودی‌ها پیشنهاد نجومی داشت و گفته شد الهلال به رونالدو پیشنهاد داد ولی ابرستاره پرتغالی پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8061/13/634510/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها