پیام قاطع کی‌روش به امریکا و انگلیس

ایران حریف راحتی نیست


تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی خود را برای حضور در جام جهانی 2022 و رقابت در گروه B با انگلیس، امریکا و ولز آماده می‌‌کند که در همین رابطه نشریه «الشرق الاوسط» عربستان در گزارشی به روند آماده‌سازی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش پرداخت و نوشت: «با وجود فراز و نشیب‌های زیادی که در اردوی ایران در چند ماه گذشته و برکناری دراگان اسکوچیچ با درخواست برخی از بازیکنان وجود داشت اما با بازگشت کی‌روش آرامش به اردوی ایران برگشته است».  
در ادامه این گزارش آمده: «پیروزی ایران مقابل اروگوئه پرستاره نشان داد انگار کی‌روش از ایران نرفته و ادامه 8 سال مربیگری‌اش را در روی نیمکت این تیم انجام می‌‌دهد. ایران مقابل اروگوئه پیروزی بزرگی را در دقایق پایانی با گلزنی مهدی طارمی به دست آورد. این تیم، بعد از چند ماه بحرانی با بازگشت کی‌روش در مسیر درست قرار گرفته و با پیروزی مقابل اروگوئه پیامی قاطع برای رقـــــبایش در جام جــهانی مخصــــوصاً برای انگلیـــس اولیــــــن رقیبش در جام فرستاده و اعلام کرد که حریف و لقمه آسانی نخواهد بود.» 
گفتنی است محمد ابوالعلا پزشک تیم ملی مصر نیز در مصاحبه تلویزیونی «ملعب اون لاین» مصر به تمجید از کی‌روش پرداخت و گفت: «کی‌روش در یک کلمه «مدرسه فوتبال بزرگی» است. می‌‌توانم بگویم نظم و حرفه‌ای‌گری مهم‌ترین ویژگی این مربی پرتغالی است.  کی‌روش مربی بزرگی است و در زمان حضور در تیم ملی من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او بشدت به جزئیات اهمیت می‌‌داد و مربی بسیار دقیقی بود. نظم و انضباط در تیم اولویت کی‌روش بود و در مدت حضور کوتاهش می‌‌توانم بگویم به اندازه چندین سال آموزش دیدم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8018/1/628682/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها