خبرخوان




وزارت نفت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد

براساس تکالیف مندرج در قانون بودجه، وزارت نفت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.
به گزارش شانا، بر اساس تکالیف مندرج در قانون بودجه امسال، وزارت نفت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد. این در حالی است که طبق استعلام از سازمان اداری و استخدامی کشور به‌عنوان مرجع تعیین اولویت سازمان‌ها و خدمات پرکاربرد، وزارت نفت به لحاظ ماهیت خدمات در حال ارائه، در زمره ۴۰ دستگاه اولویت‌دار قرار ندارد. از این‌رو به‌منظور تمکین به قانون، پرمخاطب‌ترین خدمات این وزارت مربوط به خدمات مشترکان شرکت ملی گاز و خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نظیر سامانه ثبت‌نام تبدیل خودروها به دوگانه‌سوز (سی‌ان‌جی)، خدمات مربوط به شرکت ملی صنایع پتروشیمی، همچنین خدمات مربوط به ستاد وزارت نفت به‌عنوان نخستین سامانه‌های وزارت نفت تا پیش از شهریورماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شدند. دیگر شرکت‌های تابع وزارت نفت نیز اقدام‌های لازم را در دست اجرا دارند و در مهلت زمانی مقرر و مصوب در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تا پایان امسال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل می‌شوند.
 

 احتمال خاموشی خانه‌های فرانسه در زمستان

یک مقام فرانسوی گفت: نیمی از نیروگاه‌های هسته‌ای فرانسه تعطیل هستند و این کشور ممکن است در فصل زمستان مجبور شود برق خانه‌ها را به‌صورت مقطعی قطع کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از رادیو فرانسه، امانوئل وارگون، رئیس نهاد CRE در فرانسه که مدیریت حوزه انرژی این کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار دارد، می‌گوید: در صورتی که زمستان سردی پیش رو داشته باشیم، خانوارهای فرانسوی احتمالاً با خاموشی و نبود برق مواجه خواهند شد.
وی گفت: در حوزه تأمین نیرو ما احتمالاً با انتخاب سخت قطع برق خانه‌ها مواجه خواهیم بود.
این مقام فرانسوی افزود:‌ البته قرار است قبل از این خاموشی‌ها به مردم اطلاع داده شود و به‌صورت منطقه‌ای و به مدت چند ساعت انجام خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8010/14/627389/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها