اخبار


حضور 30 درصدی تماشاگران در فوتبال

غلامرضا نوروزی قائم مقام ستاد مقابله با کرونا در ورزش پس از جلسه این ستاد در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال گفت:«تماشاگران به میزان 30 درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها حق حضور در ورزشگاه‌ها را دارند. البته در زمانی که شرایط رنگ شهرها آبی است باید از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کنیم که میزان حضور تماشاگران را در ورزشگاه‌ها افزایش بدهیم.»

گرفتاری انصاری فرد به خاطر مشکل خانوادگی

سایت «sportime» یونان به مشکل اصلی کریم انصاری فرد مهاجم فصل گذشته آ.ا.ک برای جدایی از این تیم و پیدا کردن تیم جدید پرداخت. این رسانه یونانی نوشت: «انصاری فرد با تصمیم سرمربی آ.ا.ک در لیست فروش قرار گرفته ولی فعلاً نتوانسته تیمی جدید برای خود انتخاب کند. البته گفته می‌شود مهاجم ملی پوش ایرانی از هند، قبرس و کشورش پیشنهاد دارد. از دلایل اصلی سختی جدایی انصاری فرد از آ.ا.ک این است که همسر این بازیکن یونانی است و در آتن ساکن هستند. به همین خاطر جدایی از خانواده سخت است. البته مشکل دیگر بند فسخ قرارداد با انصاری فرد است که هر باشگاهی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی باید 500 هزار یورو پرداخت کند.»

 مصدومیت مسعود شجاعی برطرف شد

تیم فوتبال نساجی که خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند این روزها در اردوی ترکیه به سر می‌برد. قائمشهری‌ها بدون کاپیتان  خود به ترکیه رفتند چرا که مسعود شجاعی دچار مصدومیت شده بود؛ اما با این حال بدون مشکل به هفته اول لیگ برتر می‌رسد. حمید ایوبی، پزشک تیم نساجی در این رابطه اعلام کرد که مصدومیت مسعود شجاعی برطرف شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7973/20/622098/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها