کارسخت تیم والیبال جوانان در AVC کاپ آسیا

مؤمنی مقدم: تیمم برای خودنمایی آماده است


مهری رنجبر/ تیم والیبال جوانان زیر 20 سال ایران قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در AVC کاپ به میزبانی تایلند محک خواهد خورد. این مسابقات از یکشنبه 16 مرداد شروع می‌شود و غلامرضا مؤمنی مقدم که 14 سال سابقه مربیگری در تیم‌های پایه دارد، به‌عنوان مرد شماره یک نیمکت تیم جوانان، برای موفقیت در اولین آزمون رسمی بین‌المللی تلاش خواهد کرد. او برای دفاع از اعتبار والیبال ایران، شاگردانش را به مصاف آسیایی‌ها می‌فرستد. 
عرشیا به‌نژاد، پندار مؤمنی‌مقدم، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، شایان سپهری‌فرد، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده و پوریا حسین‌پور 14 بازیکنی هستند که مؤمنی مقدم به تایلند برد. بازیکنانی که به قول سرمربی تیم بهترین‌ها هستند. تیم جوانان تا شروع رقابت‌ها چند جلسه تمرین دارد و یک بازی تدارکاتی با تیم ملی تایلند برگزار می‌کند تا ضمن تطبیق با شرایط آب وهوایی این کشور، برای مسابقات کنفدراسیون مردان آسیا آماده شود.مؤمنی مقدم پیش از پرواز، با رضایت از وضعیت تیمش به خبرنگار«ایران» گفت:«وضعیت تیم خیلی خوب است. درواقع بعد از 4 ماه تمرین حالا برای بازی‌های سنگین در AVC کاپ آماده هستیم. هرچند تیم جوانان درتایلند به جای تیم ملی با تیم‌های بزرگسال آسیا تقابل دارد اما طوری بچه‌ها را آماده کرده‌ایم تا خودشان را نشان دهند و با یک نتیجه عالی و اعتماد به نفس بالا در قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا حاضر شوند. در واقع ما بهترین بازیکنان جوان را انتخاب کرده‌ایم چون می‌خواهیم با نتیجه عالی در قهرمانی آسیا، جواز قهرمانی جهان را بگیریم.»
در حالی که تیم‌های ایرانی بیشترین قهرمانی AVC را دارند، سرمربی جوانان تأکید کرد هیچ فشاری روی تیمش بابت کسب نتیجه نیست: «ما قبل از پرواز جلسه خیلی خوبی با آقای داورزنی داشتیم که او با حرف‌هایش فشار را از روی دوش بچه‌ها برداشت. او گفت این رقابت‌ها می‌تواند تجربه خوبی برای شما باشد. همه تیم‌ها بجز ایران با تیم‌های اصلی خود می‌آیند و این رقابت‌ها برای تیم من حکم بازی‌های تدارکاتی خیلی جدی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا را دارد.» مؤمنی مقدم هنوز هیچ شناختی از حریفان تیمش ندارد: «تا یک روز قبل از شروع بازی‌ها که ترکیب تیم‌ها مشخص می‌شود، هیچ شناختی از تیم‌ها ندارم، اما می‌دانم تیم‌های چین و کره با تمام توان می‌آیند تا روی سکو بروند. تایلند میزبان هم با تیم اصلی اش می‌آید. فقط قزاقستان، حریف ما، انصراف داد که کار صعود را برای ما راحت‌تر کرد. فکر می‌کنم دور دوم، چین یا چین تایپه حریف ما می‌شود. امیدوارم به جمع 4 تیم برتر صعود کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7973/21/622058/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها