خبر در خبر


ایرنا- «علی سلاجقه» رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌ زیست گفت: سیل کاملاً قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیرهای هزینه‌بر اقدام کنیم.


ایرنا- «ولی جهانی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: ۱۵ آیین از یکصد آیین ثبت شده گیلان در فهرست آثار ناملموس ملی مرتبط با حوزه عاشورایی است.


ایرنا- «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر ۴.۵ درصد کم‌بارشی را جبران کرده‌اند، اظهارکرد: این بارش‌ها برخلاف بزرگی و خسارت‌های وارد کرده، کم‌بارشی را جبران نمی‌کند و همچنان در وضعیت خشکسالی متوسط تا شدید و استثنایی قرار داریم.


میراث آریا- «علی‌اصغر شالبافیان» معاون گردشگری کشور در پنجاه‌و‌دومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اهمیت موضوع سامان‌دهی تعطیلات توسط اعضای ستاد بر هم‌افزایی ظرفیت‌ دستگاه‌ها در راستای توزیع زمانی و مکانی سفر تأکید کرد.

ایسنا- «عقیل عقیلی» باستان‌شناس گفت: بی‌توجهی و نامهربانی‌ها تیشه بر ریشه نیمه‌جان حمام تاریخی احمدآباد اصفهان می‌زند، حمامی که روزگاری عاملی برای پاکیزگی مردم یک منطقه بود، اما امروز از نفس افتاده و به حال خود رها شده است.

مهر- «محمدعلی مدیر» فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه ۴۵ سکه و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

آریا- «کاظم حسین‌زاده» معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از تولید محتوا برای 16 رشته شاخص و بومی صنایع‌دستی این استان خبر داد.

آریا- «احمد آخوندی» مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: حضور مردم آموزش‌دیده در بافت تاریخی و انجام اقدامات لازم در ابتدای شروع بارندگی از آسیب بیشتر این بافت جلوگیری کرد.

ایرنا- «بهزاد برار‌زاده» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه ۲۰ درصد شبکه فاضلاب شهری در استان فرسوده و نیازمند بازسازی است، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا با سرمایه‌گذاری هفت‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی برای رفع این چالش و اجرای طرح‌های توسعه‌ای با راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های جدید به میدان می‌آید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7973/17/622049/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها