مهاجرت تا بهشت


 مراسم تشییع پیکر خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس محمد بابایی که با عنوان مهاجری از سرزمین آفتاب شناخته می‌شد، صبح دیروز (یکشنبه 12 تیر 1401) با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد انصار الحسین(ع) در خیابان پنجم نیرو هوایی برگزار و پس از تشییع، در قطعه ۴۵ بهشت زهرا(ص) به خاک سپرده شد. حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران که از طرف مقام معظم رهبری در مراسم تشییع ام‌الشهید سبا بابایی حضور یافت، پس از بیان سخنانی، سلام و تسلیت رهبر انقلاب اسلامی را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کرد. 

​​​​​​​ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده مرحومه بابایی

 مراسم تشییع پیکر خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر ژاپنی شهید دفاع مقدس محمد بابایی که با عنوان مهاجری از سرزمین آفتاب شناخته می‌شد، صبح دیروز (یکشنبه 12 تیر 1401) با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد انصار الحسین(ع) در خیابان پنجم نیرو هوایی برگزار و پس از تشییع، در قطعه ۴۵ بهشت زهرا به خاک سپرده شد. حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران که از طرف مقام معظم رهبری در مراسم تشییع ام‌الشهید سبا بابایی حضور یافت، پس از بیان سخنانی، سلام و تسلیت رهبر انقلاب اسلامی را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کرد. همچنین امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تعدادی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این مراسم حضور داشتند. «کونیکو یامامورا» (سبا بابایی) مادر شهید محمد بابایی که از چندی قبل به‌علت ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری بود، جمعه 10 تیرماه 1401 دار فانی را وداع گفت. 
وی متولد 1317 در ژاپن بود و از سال 1384 با انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی و در ادامه با موزه صلح تهران به‌عنوان مسئول بخش تبادل فرهنگی با ژاپن همکاری داشت.

​​​​​​​

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7948/1/618842/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها