در جلسه هیأت دولت به ریاست معاون اول عنوان شد

ساخت مسکن طبق برنامه پیش می‌رود


محمد مخبر روز گذشته در جلسه هیأت دولت درخصوص برنامه‌های دولت برای تحقق وعده رئیس جمهور برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم و تهیه زمین برای اجرای این طرح بزرگ دولت مطابق برنامه انجام شده است و امیدواریم در سال‌های آینده به مرور واحدهای مسکونی آماده شده به مردم تحویل داده  شود. معاون اول رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه سؤال و پرسش از عملکرد و یا استیضاح وزرا حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت مردمی و مجلس انقلابی دلسوزانه و با تعامل به دنبال حل مشکلات هستند.
وی  همچنین به فضای سایبری و امنیت شبکه‌ها در سطح نظام بین‌الملل اشاره و تأکید کرد: خوشبختانه کشور در این حوزه از متخصصان و امکانات خوبی برخوردار است، اما برای اطمینان بخشی بیشتر باید آمادگی‌های لازم برای رصد نقاط حساس و ناایمن کشور به وجود آید. معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه از وزیر کشور خواست تا پس از جمع‌آوری گزارشی کامل، به وضعیت زندگی و بازسازی منازل تخریب شده و خسارات مالی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل رسیدگی شود. 
مصوبات هیأت دولت
هیأت وزیران در نشست دیروز با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از زلزله شهریورماه سال گذشته در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی موافقت کرد. دولت همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را موظف کرد گزارش عملکرد این مصوبه را هر سه ماه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.موافقت با اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از وقوع تندباد در غرب استان گیلان و لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌ها بردرآمد و سرمایه که به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه شده بود و همچنین تصویب آیین‌نامه اجرایی درخصوص هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از مالیات و عوارض صادراتی و گمرکی برای توسعه زنجیره ارزش با اولویت توسعه توانمندی‌های فناورانه و تولید داخل از دیگر مصوبات روز گذشته هیأت وزیران بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7945/5/618457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها