خبرخوان


رکوردشکنی مصرف آب در تهران

میزان مصرف آب در تهران همزمان با افزایش دمای هوا بیشتر شده و رکورد مصرف در این بخش شکسته شد. تازه‌ترین گزارش شرکت آب و فاضلاب استان تهران نشان می‌دهد شهروندان پایتخت روز سه‌شنبه، سه‌میلیارد و ۶۷۲ میلیون لیتر آب مصرف کرده‌اند که نسبت به روز دوشنبه 3 درصد افزایش را نشان می‌دهد. 
این درحالی است که فرایند برخورد با مشترکان بد مصرف در بخش آب تهران از همان روز نخست تابستان آغاز شده است. 5 درصد مشترکان آب در تهران جزو مشترکان بد مصرف هستند و  بیش از دو برابر الگوی تعیین شده در هر ماه مصرف دارند. پیک مصرف آب در تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ است و اگر مشترکان بد مصرف در این بازه زمانی رعایت نکنند بجد با آنان برخورد و آب منازل آنها قطع می‌‌شود.
 
درآمد نفتی اوپک در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت
​​​​​​​
داده‌های منتشرشده از سوی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نشان داد درآمدهای نفتی این سازمان در سال ۲۰۲۱ میلادی با رشد ۷۷ درصدی همراه بوده است. 
بر اساس بولتن آماری سالانه اوپک، ارزش صادرات نفت ۱۳ عضو این سازمان در سال ۲۰۲۱ میلادی با ۷۷ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۲۰ به ۵۶۱ میلیارد دلار رسید. 
به گزارش رویترز، با رشد تولید اوپک در سال ۲۰۲۱، شمار دکل‌های نفتی فعال در کشورهای عضو اوپک نیز با ۱۱ درصد افزایش به ۴۸۹ دستگاه رسید که در مقایسه با تعداد دکل‌های جهان افزایش کمتری داشته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7945/14/618418/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها