اخبــــار


هدیه رجا به زوجین به مناسبت روز ازدواج

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، طرح ویژه‌ای را با شرایط خاص و برگزاری قرعه‌کشی بین زوجین اجرا می‌کند. به گزارش روابط عمومی رجا، سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: زوجینی که تاریخ عقد آنها از ۹ تا ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۱ مصادف با هفته ازدواج است، همچنین زوجینی که اسامی بانوان مزین به نام «فاطمه یا زهرا» و آقایان مزین به نام «علی» بوده و تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۲۱ تیر ۱۴۰۰ (روز ازدواج سال گذشته) تا ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۱ باشد، مشمول شرکت در این قرعه کشی خواهند بود. علیرضا علی سلیمانی گفت: در این طرح به‌صورت قرعه‌کشی به هفت زوج با شرایط مذکور، چهار عدد بلیت رایگان در مسیر انتخابی با اعتبار زمانی تا ۳۰ دی امسال اعطا می‌شود.

فروش بلیت به اتباع خارجی توسط آژانس‌ها 
و چارترکنندگان ممنوع شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از ابلاغ بخشنامه جدید به مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی با محتوای جلوگیری از سوء‌استفاده از فروش دلاری بلیت هواپیما خبر داد و گفت: فروش بلیت به خارجی‌ها توسط آژانس‌ها، چارترکنندگان، سیستم‌های توزیع و فروش و OTA‌ها ممنوع شد. انجمن شرکت‌های هواپیمایی در بخشنامه جدید به همه مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، ضوابط فروش بلیت به اتباع بیگانه را مشخص کرد. این تصمیم که پس از جلسه کمیته بازرگانی سازمان هواپیمایی اتخاذ و ابلاغ شد، بر فروش بلیت به اتباع خارجی بدون واسطه و مستقیم اشاره دارد. «مقصود اسعدی سامانی» درباره محتوای این بخشنامه گفت: به‌دلیل مشکلات و سوء‌استفاده‌های احتمالی که از فروش دلاری بلیت هواپیما پیش‌بینی می‌شد، در بخشنامه‌ای که از دیروز به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده ضوابط فروش بلیت به اتباع خارجی مشخص و به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد. وی افزود: بر اساس این بخشنامه، فروش بلیت به اتباع بیگانه فقط از طریق «سایت شرکت هواپیمایی» یا در دفتر آن شرکت و نمایندگی‌ها به‌صورت حضوری انجام می‌شود به طوری که همه فرایندهای فروش در کنترل کامل آن شرکت باشد.  

مشهد به نجف پرترددترین مسیر پروازی

آمار پروازهای خارجی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد پرترددترین مسیر در پروازهای خارجی مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۶۵ پرواز بوده است. بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پرترددترین مسیر در پروازهای خارجی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ مسیر مشهد- نجف با تعداد ۱۶۵ پرواز بوده و ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پروازهای بین‌المللی در چهار فرودگاه مشهد، شیراز، اصفهان و تبریز انجام پذیرفته است. طبق گزارش منتشر شده شرکت فرودگاه‌ها، در کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ نسبت به ماه مشابه سال ۱۴۰۰ در نشست و برخاست ۱۰ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۳ درصد و ارسال و پذیرش بار و پست ۸۹ درصد افزایش وجود داشته است. براساس همین گزارش در اردیبهشت ماه سال‌جاری نسبت به ماه فروردین در نشست و برخاست، اعزام و پذیرش مسافر و پست، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. 

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7945/11/618356/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها