اخبار


رایزنی سجادی و صالحی امیری با باخ
وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک(IOC)درباره 3 محور اساسی رایزنی کردند. سید حمید سجادی و سیدرضا صالحی امیری دیروز در سفر به لوزان سوئیس با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دیدار کردند. آنها در این دیدار درباره فعالیت گسترده کمیته ملی المپیک ایران در چهارچوب منشور المپیک با‌ وجود تحریم‌های ظالمانه و شیوه کرونا صحبت کردند و یادآور شدند که در چنین شرایطی ایران با بیشترین سهمیه در ادوار المپیک به توکیو رفت و جایگاهش را ارتقا داد. این دو مقام مسئول از رئیس IOC خواستند که از ورزش ایران در برابر بعضی فشارهای غیرمنصفانه حمایت کند و باخ مداخله مؤثری برای رفع تعلیق ظالمانه جودو داشته باشد تا این رشته المپیکی در بازیهای آسیایی هانگژو و المپیک 2024 حضور داشته باشد. از سویی باخ و مدیران ارشدIOC رضایت خو را از روند تحولات و توسعه ورزش قهرمانی در ایران اعلام کرده‌اند.

قاسمی بعد از ۱۰ سال طلایی شد
کمیل قاسمی، کشتی‌گیر کشورمان سرانجام توانست مدال طلای المپیک خود را دریافت کند.در سفر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک به لوزان سوئیس برای دیدار با توماس باخ رئیس IOC و مدیران ارشد کمیته بین‌المللی المپیک، مدال طلای کمیل قاسمی تحویل مسئولان کمیته ملی المپیک شد.

بامداد فردا؛ پرواز تیم والیبال جوانان دختر به قزاقستان
بلوری زاده: کار سختی داریم
تیم والیبال جوانان دختر ایران برای ششمین تجربه حضور در قهرمانی آسیا، بامداد فردا به نور سلطان قزاقستان پرواز می‌کند. پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم جوانان بعداز 6 اردو 12 نفر را برای قهرمانی آسیا انتخاب کرد. مسابقاتی که 13 تا 20 تیرماه برگزار می‌شود. سرمربی تیم والیبال جوانان دختر، بعداز آخرین تمرین در حضور محمد رضا داورزنی، فریبا محمدیان و اصحاب رسانه، از کار سخت تیمش در قهرمانی آسیا می‌گوید: «قزاقستان میزبان، تایلند تیم سوم دوره قبل و کره‌جنوبی، تیم‌های شاخص آسیا با ما همگروه هستند. البته همه تیم‌های حاضر در آسیا بجز هند و ازبکستان شاخص هستند. با این حال همگروهی با تیم‌های قدر، کار تیم ملی را سخت می‌کند اما اگر موفقیتی به دست آید، می‌دانیم در مسیر درستی پیش رفته‌ایم.» او با همکارانش بازیکنان را برای بازی اول با تایلند، آماده کرده‌اند: «سعی می‌کنیم تا روابط درون گروهی را بیشتر کنیم. امیدواریم تیم برای اولین بار برابر تایلند نمایش خوبی داشته باشد، البته اوایل اطلاعاتی از تایلند نداشتیم اما با جست‌وجو و پیدا کردن فیلم بازی‌هایش، آن را ارزیابی کردیم. این تیم حالا در اردوی تدارکاتی بسر می‌برد و ما با بررسی بازی آنها می‌خواهیم با دفاع و اسپک‌هایشان آشنا شویم.» بلوری‌زاده معتقد است تیمش در قهرمانی آسیا روی دیگری از تیم ایران را می‌بینند: «آسیایی‌ها سبک دیگری از والیبال ایران را در نورسلطان می‌بینند. سعی می‌کنیم تا به فیلم بازی تیم‌های دیگر دسترسی پیدا کنیم. در مجموع در تمرینات تلاش کردیم بازیکنان جوانان به سطح بالایی بیایند و مثلث‌های تیم ملی قوی باشند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7945/21/618337/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها