خوشحالی سرمربی تیم والیبال میلانو از حضورعبادی‌پور

میلاد را دوباره پیدا کرده‌ام


قرارداد 5 ساله میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با باشگاه میلانو، هیچ کسی را به اندازه پیاتزا، سرمربی این تیم خوشحال نکرد. دریافت‌کننده ملی‌پوش ایرانی بعد از 5 سال بازی برای اسکرا بوهاتووف با پایان قراردادش، این بار با قبول پیشنهاد باشگاه میلانو، بازی در لیگ سری A را تجربه می‌کند. به گفته رئیس باشگاه میلانو، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با پروسه پیچیده برای 5 سال با این باشگاه قرارداد بسته است. ماتئو پیانو، کاپیتان تیم، آگوستین لوسر ملی پوش آرژانتین، یوکی ایشیکاوا ژاپنی و ژان پاتری فرانسوی هم‌تیمی‌های عبادی‌پور در میلانو هستند.
سرمربی میلانو که دریافت کننده ایرانی‌اش را از اسکرا می‌شناسد، خوشحال است که دوباره با کاپیتان میلاد کار می‌کند. پیاتزا سرمربی والیبال میلانو با تمجید از میلاد گفت:«عبادی‌پور بازیکنی است که بعد از سال‌ها دوباره او را پیدا کرده‌ام. شور و شوق این بازیکن، او را از دیگران متمایز کرده است.
 قطعاً عبادی‌پور بازیکن کاریزماتیکی است.» او امیدوار است میلاد در لیگ سریA ایتالیا هم بدرخشد:«روحیه کاریزماتیک عبادی‌پور در لیگ والیبال لهستان و تیم ملی والیبال ایران به همه ثابت شده است. 
قطعاً باید میلاد تلاش کند در تیم میلان شگفتی سازشود و جایگاه مهمی داشته باشد. عبادی‌پور که در لیست من هست می‌تواند سهم مهمی در پیشرفت تیم ما داشته باشد و امیدوارم که او در لیگ ایتالیا جایگاه بزرگی به دست آورد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7945/21/618331/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها