خوزستان رتبه نخست آموزش ومهارت‌آموزی به سربازان در کشور


اهواز - هفت هزار سرباز سال گذشته در خوزستان حرفه و مهارت فراگرفتند و این استان رتبه نخست آموزش و مهارت آموزی به سربازان در کشور را دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)استان در نشستی با موضوع مهارت آموزی سربازان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام گرفت، بیان کرد:حرفه آموزی سربازان در چند سال اخیر بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه تلاش داشتیم تا با مهارت آموزی به سربازان شرایط را برای اشتغال و فعالیت سربازان در بازار کار فراهم کنیم.
سردار حسن شاهوار‌پور افزود: پارسال خوزستان در کل کشور رتبه نخست را در آموزش و مهارت آموزی به سربازان کسب کرد و از تمامی دستگاه‌های مربوطه درخواست داریم امسال نیز در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.
وی افزود: برای حرفه آموزی سربازان همکاری دستگاه‌هایی همچون فنی و حرفه‌ای، سازمان صمت و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهم است؛ با این اقدامات جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار می‌شوند و در کاهش نرخ بیکاری استان اثر‌گذار است.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: از امسال هر سه ماه یکبار اقدامات انجام شده در این طرح بررسی می‌شود و روند اعطای پرداخت تسهیلات به سربازان با مهارت از سوی بانک‌ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: تأمین تجهیزات متناسب با مشاغل مورد نیاز در خوزستان و امکانات نرم افزاری برای مهارت آموزی سربازان بسیار مورد اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7939/15/617642/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها