اخبار



پایان کار رکابزنان در آسیا با 3 برنز

روز آخر رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست آسیا با تک مدال برنز محمد گنج خانلو در ماده اسکرچ و پنجمی مدیسون تمام شد. محمد گنج خانلو که سه‌شنبه با مدال برنز ماده اومینیوم، طلسم بی مدالی تیم مردان در قهرمانی آسیا را شکست، دیروز با کسب مدال برنز اسکرچ، دو مداله شد، اما او به همراه مهدی علیاری در مدیسون نتیجه‌ای بهتر از پنجمی نگرفت. به این ترتیب تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران با 3 مدال برنز توسط محمد گنج خانلو و لیلا حیدری به کارش در قهرمانی آسیا پایان داد.

توکلی سرمربی تیم ملی تنیس شد

محمدرضا توکلی با حکم رئیس فدراسیون سرمربی جدید تیم ملی تنیس ایران شد. اکبر طاهری سرمربی پیشین تیم ملی به دلیل مشکلات شخصی قید سرمربیگری تیم ملی را زد تا داوود عزیزی رئیس فدراسیون حکم را به نام توکلی عضو کمیته فنی فدراسیون امضا کند. او در نخستین گام، تنیسورها را برای دیویس کاپ در مرداد به میزبانی ویتنام آماده خواهد کرد.

تساوی دختران هندبالیست مقابل گینه

تیم ملی هندبال دختران جوانان ایران بعد از تساوی با گینه، امروز در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل تونس صف‌آرایی می‌‌کند. دختران هندبالیست دیروز در اولین بازی دور مقدماتی به مصاف گینه رفتند و به تساوی 19-19 دست یافتند. تیم هندبال ایران ساعت 17 امروز مقابل تونس قرار می‌‌گیرد.

بازگشت لوکاکو به اینتر بعد از یک فصل

روملو لوکاکو به صورت قرضی و برای یک سال به اینترمیلان بازگشت. اینتر بابت این انتقال قرضی 8 میلیون یورو به چلسی می‌دهد، به اضافه مبالغی که به عملکرد او در تیم بستگی دارد. نکته مهم این انتقال این است که غول ایتالیایی برای خریدن لوکاکو گزینه‌ای ندارد و هیچ الزامی برای این کار به این تیم وارد نشده است. مهاجم بلژیکی در تابستان 2021 به چلسی رفت و حالا دوباره به نرآتزوری بازگشته است .

مانه: با دریافت پیشنهاد بایرن مونیخ هیجان زده شدم

سادیو مانه مهاجم سابق لیورپول که به بایرن مونیخ پیوسته است، اعتراف کرد به محض اطلاع از اینکه باشگاه بایرن مونیخ خواهان جذب اوست، بدون اینکه ذره‌ای تردید به خودش راه دهد به مدیربرنامه‌های خود گفته است که مقدمات انتقالش به آلمان را فراهم کند. مانه که با قراردادی 35 میلیون پوندی راهی آلیانتس آرنا شد. او در این مورد گفت: «زمانی که مدیربرنامه‌هایم به من گفت که از بایرن مونیخ پیشنهاد دارم، فوراً هیجان زده شدم. بلافاصله خود را در این تیم تصور کردم. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است که همیشه برای بردن همه جام‌هایی که در آنها حضور دارد، می‌جنگد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7939/17/617599/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها