چهارمین نشست کمیته کنگره درباره یورش 6 ژانویه برگزار شد

جمهوریخواهان علیه ترامپ


در چهارمین جلسه کمیته منتخب کنگره امریکا برای بررسی پرونده آشوب 6 ژانویه، شماری از مقامات ارشد ایالتی در جایگاه شهود حضور یافته و مدعی شدند به دلیل عدم همکاری برای ابطال نتیجه انتخابات، از سوی ترامپ و نزدیکانش مورد فشار و تهدید قرار داشته‌اند.
 به گزارش فارس به نقل از سایت «هیل»، «راستی باورز»، رئیس مجلس ایالتی آریزونا درخصوص تلاش «رودی جولیانی» وکیل وقت ترامپ برای پیش بردن فرضیه تقلب در انتخابات گفت: «آنطور که به خاطر دارم او به من گفت فرضیه‌های زیادی داریم اما شواهدی برای آنها نداریم. نمی‌دانم او گاف داد یا نمی‌دانست چه می‌گوید اما ما به او خندیدیم. کمی بعدتر او و ترامپ با من تماس گرفتند و خواستند تأیید‌کنندگان آرای الکترال آریزونا را تغییر دهم.»
در همین حال «جاستین کلارک» از وکلای کمپین انتخاباتی ترامپ و «اندرو هیت» مدیر سابق دفتر جمهوریخواهان ویسکانسین نیز درباره تلاش‌های تیم ترامپ برای ابطال انتخابات شواهدی را ارائه کردند.
در این میان «مایک پنس» با اعتراض به روند کمیته منتخب اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد دموکرات‌ها از ماجرای ششم ژانویه برای منحرف کردن توجهات از دستورکارهای شکست خورده خود استفاده کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7939/4/617548/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها