با حکم آیت‌الله رئیسی

یامین‌پور دبیر شورای‌عالی جوانان شد


رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، دکتر وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد.
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با نظر به مراتب تعهد و سوابق شایستگی و به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، دکتر وحید یامین‌پور را به عنوان «دبیر شورای‌عالی جوانان» منصوب کرد.
بر این اساس و با توجه به ضرورت توجه جدی‌تر به مسائل جوانان و فراهم نمودن زمینه اثرگذاری بیشتر، جایگاه دبیرخانه شورای عالی جوانان ارتقا یافته و به زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری انتقال می‌یابد تا با اختیارات و ظرفیت بیشتر پیگیر مسائل مربوط به حوزه جوانان باشد.
احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا، ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان و ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بخشی از انتظارات رئیس جمهور از دبیر شورای‌عالی جوانان است.
در بخشی از متن حکم انتصاب دبیر شورای‌عالی جوانان آمده است: موارد زیر از اهم انتظارات اینجانب است:
- احیای دبیرخانه شورای عالی جوانان و فعال کردن ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا/- تنظیم و برگزاری جلسات شورای عالی جوانان و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات آن.
- ایفای نقش نمایندگی شورا در مراکز و مجامع مربوط به جوانان/- ارتقای نقش و جایگاه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان/- نظارت بر عملکرد ستادهای ساماندهی امور جوانان در استان‌ها/- ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جوانان سراسر کشور در راستای کشف ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان در حل مسائل کشور.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7938/1/617485/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها