اخبار


شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان ماند
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تیروکمان صبح دیروز به ریاست محمد پولادگر برگزار شد وغلامرضا شعبانی بهار با کسب ۳۴ رأی از ۵۷ رأی مأخوذه برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد. محسن باقریان و سکینه قاسم‌پور دیگر کاندیداها هم در این مجمع به ترتیب صاحب ۲۲ و یک رأی شدند. محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تیروکمان گفت: «تیروکمان جزو رشته‌هایی است که بانوان حضور پرقدرتی دارند و یکی از پرافتخارترین بانوان ورزشکار این رشته زهرا نعمتی است.» شعبانی بهار دیروز خطاب به اعضای مجمع گفت: «من همان شعبانی بهار گذشته هستم.» این درحالی است که اهالی این رشته امیدوارند او همان شعبانی بهار گذشته نباشد و اعضای مجمع انتظار دارند در تیروکمان تحول ایجاد شود.

صربستان؛ حریف تدارکاتی تیم ملی والیبال
تیم ملی والیبال ایران هفته آینده در قالب دو دیدار تدارکاتی به مصاف صربستان می‌رود. تیم ملی والیبال به منظور آمادگی بیشتر پیش از آغاز لیگ ملت‌های 2022، یکشنبه هفته آینده اردوی برون مرزی خود را در شهر بلگراد صربستان شروع می‌کند و تمرینات شاگردان بهروز عطایی روزانه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال 11 و 12 خرداد در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی صربستان می‌رود. طبق برنامه تیم ملی جمعه 13 خرداد از بلگراد به برزیل می‌رود و بامداد یکشنبه 15 خرداد وارد این شهر می‌شود. هفته نخست لیگ ملت‌ها از 17 تا 22 خرداد در شهر برازیلیا برگزار می‌شود و تیم ملی به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.
​​​​​​​
جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت افتاد
6 عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح دیروز برای برگزاری جلسه در فدراسیون فوتبال حاضر شدند. البته با توجه به اینکه میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون که برای حضور در جلسه مدیران فدراسیون‌های عضو AFC راهی کویت شده و شهره موسوی، نایب رئیس بانوان این مجموعه که همچنان در بازداشت به سر می‌برد، نتوانستند به صورت برخط و آنلاین در جلسه شرکت کنند، جلسه دیروز رسمی نشد‌. مهرداد سراجی، بهرام رضاییان، احسان اصولی، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی و طهمورث حیدری اعضای هیأت رئیسه بودند که در ساختمان فدراسیون حاضر شدند اما به دلیل رسمی نبودن جلسه، رضاییان و افشاریان برای پیگیری برخی امور ساختمان فدراسیون را ترک کردند‌. قرار بود در این جلسه برنامه‌های مجمع ۱۰ خرداد و همچنین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی در اردوی کانادا بررسی شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7917/14/614378/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها