وزیر ارتباطات خبر داد

ارسال ۵۰۰ هزار مرسوله پستی از نمایشگاه کتاب به شهرستان‌ها


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در نمایشگاه کتاب امسال، بیش از ۵۰۰ هزار مرسوله پستی حاوی چند میلیون جلد کتاب به مقصد هزار شهر و روستای کشور ارسال شد.
عیسی زارع‌پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شاید در طول ۳۲دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمتر به نقش شرکت پست در برگزاری موفق نمایشگاه توجه کرده باشید. می‌توان ادعا کرد که اگر حضور دائم شرکت پست در روزهای برگزاری نمایشگاه نباشد بخش بزرگی از مبادلات کتاب در کشور روی زمین می‌ماند. این موضوع بویژه در دوره اپیدمی کرونا خیلی مشهود بود. وی افزود: خیلی سخت است که از شهرستان بیایید، نمایشگاه را ببینید و خرید کنید و حالا کتاب‌های سنگین را با خودت برگردانی. پست براحتی امکان حمل‌ونقل کتاب را با تعرفه مناسب در اختیار دوستداران کتاب قرار می‌دهد، البته بر اساس تفاهم شرکت ملی پست با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارسال پستی کتاب برای خریداران از نمایشگاه مجازی رایگان بود. من که می‌گویم باید بگوییم «پست دوستدار کتاب».
زارع‌پور افزود: امسال هم نمایشگاه کتاب به‌صورت حضوری و مجازی از ۲۱ اردیبهشت‌ برگزار شد و تا ۳۱ اردیبهشت هم ادامه داشت و مثل همیشه همکاران پست پشتیبان نمایشگاه بودند و با برپایی چند باجه حدود ۵۰۰ هزار مرسوله حاوی چند میلیون جلد کتاب را بسته‌بندی و به مقصد بیش از هزار شهر و روستای کشور ارسال کردند تا موزعین زحمتکش پست کتاب‌ها را در شهرها و روستاها به دست علاقه‌مندان کتاب برسانند.وی افزود: شما حساب کنید خیلی از کتاب‌ها از محل نشر مثلاً در منتهی‌الیه شمال غربی باید به دست خریداران در روستاهای سیستان و بلوچستان یا جزایر خلیج فارس برسد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7915/12/614009/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها