خبر در خبر


تسنیم-اسکندر زند، رئیس مرکز ملی کنوانسیون تنوع زیستی با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع‌مان را از دست می‌دهیم، گفت: برای حفاظت از تنوع زیستی باید «شورای ملی تنوع زیستی» با حضور همه دستگاه‌ها تشکیل شود.
ایرنا-حسین اسماعیلی، مدیر پایگاه جهانی بازار تاریخی تبریز گفت: عملیات عمرانی با وجود کشف محوطه تاریخی در محدوده بازار تبریز ادامه دارد. پروانه اجرای این عملیات بدون مجوز و استعلام از میراث فرهنگی انجام شده است. با وجود ارسال نامه به شهرداری عملیات عمرانی ادامه دارد و جهت توقف آن پس از صورتجلسه کلانتری، موضوع به دادستانی ارجاع شده تا دستورات لازم اتخاذ شود.
ایسنا- مسعود منصور رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور: اراده قوی در دولت برای حل مشکل جنگل‌های زاگرس وجود دارد. سند نجات جنگل‌های زاگرس اکنون تدوین شده است و معاون اول ریاست‌جمهور، وزارت کشور را مکلف کرد با همراهی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت دفاع برنامه‌های در دست اولویت این سند را جهت اجرا مشخص کنند و منابع اعتباری قابل توجهی برای مبارزه با آفات و بیماری و غنی‌سازی جنگل‌های زاگرس از سوی دولت در نظر گرفته شده است.
ایسنا- کاظم دلخوش، نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: گرد و غبار آزار دهنده امروز به‌دلیل کوتاهی دولت‌ها در حفظ اراضی مردم است. بیشترین دلیل هجوم گرد و غبار به‌دلیل سدهایی است که در جوار کشور ما احداث کرده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7914/17/613832/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها