اخبار


تکواندوکاران اعزامی به قهرمانی آسیا
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. ناهید کیانی، مبینا نعمت‌زاده، زهرا شیدایی، نسترن ولی‌زاده، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده نفرات برتر انتخابی هستند که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. همچنین به‌دلیل آسیب‌دیدگی تکواندوکاران وزن‌های چهارم و پنجم (شیدایی و ولی‌زاده) کادر فنی تیم ملی غزل سلطانی و نرگس میرنورالهی را انتخاب کردند که تا پایان هفته کمیته پزشکی فدراسیون در خصوص میزان آسیب‌دیدگی و شرایط حضور این تکواندوکاران در ترکیب تیم ملی تصمیم‌ خواهند گرفت.

عبادی‌پور: شما بال‌های من برای جنگیدن بودید
کاپیتان میلاد عبادی‌پور، با پایان کارش در اسکرا بوهاتووف و پلاس لیگا بعداز 5 سال، از باشگاه و هواداران تیم سابقش تشکر کرد. او درصفحه اینستایش با نوشتن پستی از آنها خداحافظی کرد:«تشکر می‌کنم از حمایت‌های شما و دوستتان دارم و هرگز فراموش نمی‌کنم لحظات زیبایی که با هم تجربه کردیم. من نمی‌دانم چطور تشکر کنم از همه هواداران، فقط می‌دانم همه شما در قلب من هستید. شما بال‌های من برای جنگنده شدن بودید. من شما را دوست دارم و آرزوی موفقیت دارم برایتان.» کاپیتان میلاد از شنبه با حضور در اردوی تیم ملی، تمرین را کنار بقیه ملی‌پوشان شروع کرد.

14 بازیکن والیبال برای قونیه به صف شدند
اردوی تیم ملی والیبال ب، برای بازی‌های کشورهای اسلامی، از چهارشنبه شروع می‌شود. اشکان حق‌دوست، امیرحسین تقوی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، علی حاجی‌پور، کاریل داداش‌آده، محمد ولی‌زاده، محمدکاظم غفاری، آرمان رحمانی، اسماعیل طالبی، شهروز همایونفرمنش، قاسم کارخانه، سینا نیک‌پور، امین خواجه‌خلیلی و عرفان جلالی‌نژاد 14 بازیکنی هستند که بهروز عطایی به صف کرد تا از چهارشنبه با حضور در اردو کارشان را شروع کنند. بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 28 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود.

تنکابن میزبان جام تختی
مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ تا ۲۰ خرداد در شهر تنکابن برگزار می‌شود. چهارمین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی آزاد قرار است در اوزان ۵۷-۶۱-۶۵-۷۰-۷۴-۷۹-۸۶-۹۲-۹۷-۱۲۵کیلوگرم و با یک کیلو ارفاق انجام شود. از ملی پوشان علیرضا سرلک در ۵۷ کیلو، داریوش حضرتقلی‌پور، محمدباقر یخکشی، مجید داستان، سعید انوری، رضا اطری در ۶۱ کیلو، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی و مهدی یگانه جعفری در ۷۰ کیلو، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلو، محمد نخودی در ۷۹ کیلو، احمد بذری در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو در جام تختی کشتی می‌گیرند.
​​​​​​​
۱۵۰۰ یورو پاداش برای طلا
هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در جلسه خود پاداش پای سکو برای بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه را تصویب کرد. پاداش مدال طلا ۱۵۰۰ یورو، مدال نقره ۱۲۰۰ یورو و برای برنز ۸۰۰ یورو است. این پاداش را کمیته ملی المپیک به مدال آوران پرداخت می‌کند. در بازی‌های سال ۲۰۱۷ کشورهای اسلامی که در باکو برگزار شد، پاداش پای سکو به ترتیب ۶۰۰ دلار، ۴۰۰ دلار و ۳۰۰ دلار بوده است. در ضمن همچنین در این جلسه اعلام شد که ۴۰ تا ۴۵ میلیارد هزینه کلی اعزام کاروان به این بازی‌ها خواهد بود. بازی‌ها ۱۸ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7914/21/613815/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها