مستحکم‌ترین خط دفاع برابر هجومی‌ترین خط حمله لیگ فوتبال زنان

دوئل بهترین‌ها در اصفهان


پریسا غفاری/ تیم‌های بالانشین لیگ برتر فوتبال زنان امروز در هفته بیستم به مصاف نمایندگان اصفهان می‌روند. در این هفته تیم صدرنشین خاتون بم با سرمربیگری مرضیه جعفری که همچنان در لیگ یکه‌تازی می‌کند به میهمانی سپاهانی‌ها می‌رود. مسابقه‌ای که تیم داوری به نام‌های مهسا قربانی، انسیه خبازمافی‌نژاد و آتنا لشنی آن را قضاوت خواهند کرد.
زنان خاتون بم در هفته نوزدهم لیگ برتر در شهرکرد به تیم ملی‌پوشان ۱۴ گل زدند تا به اولین تیمی در لیگ این فصل تبدیل شوند که تعداد گل‌هایشان از مرز 100 گذشته است. آنها قطعاً دنبال این خواهند بود که این تعداد گل‌ را در 3 بازی باقیمانده لیگ افزایش دهند و به رکوردی قابل‌توجه دست یابند. علاوه‌بر قدرت این تیم در بخش تهاجمی، آنها در فاز دفاعی هم عملکرد خوبی داشته و در فصلی که بهترین‌های خود را در خطوط دفاعی بنا به دلایلی در اختیار ندارند فقط ۹ گل دریافت کرده‌اند تا پس از سپاهان دومین خط دفاعی برتر لیگ لقب بگیرند و چه‌بسا که این رکورد در خط دفاعی در بازی حساس این هفته مقابل سپاهان مدعی هم شکسته شود و جای تیم اصفهانی را بگیرند.
بمی‌ها با داشتن زهرا قنبری مهاجم سرشناس خود که بوی گل می‌دهد، همچنان تیمی زهردار هستند. قنبری لقب مهاجم بی‌رحم محوطه جریمه حریفان را از آن خود کرده است. البته قنبری در بازی امروز رقیب سرسخت خود به نام هاجر دباغی را پیش‌رو دارد و مهاجم سپاهان یک گل از قنبری پیش افتاده است. بنابراین امروز بهترین خط حمله رودرروی قوی‌ترین خط دفاعی قرار می‌گیرد. مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم با توجه به دیدار سخت پیش‌رو به خبرنگار «ایران» گفت: «امسال هم سطح لیگ برتر و هم سطح کیفی تیم‌ها خوب بوده است. هر چند این رقابت‌ها به‌دلیل حضور بازیکنان در تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌های آسیا طولانی شد اما در مجموع شرایط مطلوبی داشت. بازی با سپاهان آن‌ هم در اصفهان سخت است. این تیم دفاع خوب و مهاجمان زهرداری دارد.امیدوارم بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم و شوت‌های‌مان از خط دروازه بگذرد.» سرمربی تیم فوتبال خاتون بم با توجه به انتخاب داوران این میدان می‌گوید: «این مسابقه و دیدارهای آینده حکم فینال دارد و در هیچ بازی نمی‌توانیم بگوییم که برنده می‌شویم و هنوز تا پایان فصل چند بازی باقی مانده تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود. بنابراین هر سوت اشتباهی ممکن است قهرمانی را از ما بگیرد.هر چند معتقدم داوران این بازی به‌خوبی انتخاب شده‌اند.» در دیگر دیدار حساس این هفته شهرداری سیرجان تیم دوم جدول رده‌بندی از دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن پذیرایی می‌کند. شاگردان بیان محمودی یک پله پایین‌تر از سپاهان قرار دارند و باید مراقب باشند تا نتیجه را به سیرجانی‌ها واگذار نکنند تا از سکو دورتر شوند. مهناز ذکایی داور شناخته شده کشورمان قضاوت این مسابقه حساس را برعهده دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7914/20/613805/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها