تیم امید برای برگزاری 2 دیدار دوستانه به بغداد رفت

مهدوی کیا: مسائل مالی بماند برای بعد


گروه ورزشی/ کاروان تیم امید شنبه شب برای انجام دو بازی دوستانه تهران را به مقصد بغداد ترک کرد تا در روزهای سوم و ششم خرداد به مصاف تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق برود. تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران پس از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد استانبول و سپس به مقصد تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد. رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازده خرداد در ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با تیم‌های ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه است و در اولین بازی یازدهم خرداد به مصاف تیم ملی زیر۲۳ سال قطر می‌رود. در مراسم بدرقه تیم ملی بجز غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هیچ یک از مسئولان رده‌ بالای فدراسیون در فرودگاه حاضر نشدند به همین دلیل این موضوع تا حدی سبب دلخوری مهدی مهدوی‌کیا و شاگردانش شد. رضا کاخساز، دروازه‌بان تیم پیکان که پس از خط خوردن نام سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان استقلال به تیم ملی دعوت شده به‌دلیل برخی مشکلات نظام وظیفه از همراهی این تیم در سفر به بغداد بازماند. البته طبق اعلام فراز فاطمی سرپرست تیم امید قرار است کاخساز امروز (یکشنبه) به اردوی این تیم اضافه شود. مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم فوتبال امید پیش از سفر به عراق در مورد مسائل مالی کادر فنی و نحوه آماده‌سازی تیم در جمع خبرنگاران گفت: «مسائل مالی بماند و ان‌شاءالله بعداً درباره آن صحبت می‌کنیم اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه صحبت کنیم از حریفان‌مان در این زمینه خیلی عقب‌تر هستیم. در حال حاضر اولویت جای دیگر و چیز دیگری است. با تمام توان در این مسابقات شرکت می‌کنیم و به این بازیکنان اعتقاد ویژه‌ای داریم، امیدوارم با دست پر از مسابقات آسیایی برگردیم. با اینکه ما با تیم جوانی به این مسابقات می‌رویم و دو سال از دیگر تیم‌ها جوان‌تر هستیم اما می‌رویم که نتایج خوبی رقم بزنیم. من به آینده این تیم امیدوارم. البته در این مسیر از سایر رقبایمان خیلی عقب‌تر هستیم و بیشتر بازیکنان امید از نظر بدنی مشکل دارند.»
در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور مهدوی کیا در تیم پرسپولیس منتشر شد و او در این خصوص اظهار داشت: «بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی مطرح می‌شود که باعث تعجبم است. من به تیم امید تعهد و علاقه دارم و با تمام توان در این تیم کار می‌کنم. در ماه گذشته هم کم و کسری‌ها زیاد بوده اما اعتقاد زیادی به این جوانان دارم. دوست دارم که با این تیم موفقیت به دست بیاورم. آدمی نیستم که نیمه کاره تیمی را رها کنم چون به این تیم خیلی امیدوارم. از روز اول که کارم را شروع کردم هدفم این بوده که کار بزرگی انجام بدهیم. امیدها استحقاق انجام کارهای بزرگ را دارند البته هیچ قولی برای قهرمانی نمی‌دهم.سرمربی تیم امید کشورمان در پاسخ به این سؤال که مجیدی و منصوریان وعده داده بودند که بازیکنان‌شان را به تیم امید می‌دهند و آیا صحبتی برای مربیانی که همکاری نکردند ندارید؟عنوان کرد: «انتظار زیادی از کسی نداشتیم توافق‌هایی کرده بودیم و آن اتفاق نیفتاد. تلفنی با آنها صحبت کردیم و برای‌شان آرزوی موفقیت کردیم چون با همه تقریباً دوست و هم دوره‌ای هستیم. هیچ ایرادی نیست. اینجا تیم ملی است. باشگاه نیست که دست من بسته باشد بلافاصله نفرات را جایگزین می‌کنیم و هیچ ایرادی ندارد. امروز هم تلفنی صحبت کردیم و مشکلی نیست اینجا تیم ملی است و استعداد زیاد است.»
سلمانی: انتظار بازی‌های تدارکاتی بهتری برای تیم امید داشتیم
یاسین سلمانی، بازیکن تیم ملی امید در مورد شرایط تیم در آستانه 2 دیدار دوستانه با تیم عراق و رقابت‌های زیر 23 سال آسیا در ازبکستان اظهار داشت: «دو اردو داشتیم. در اردوی قبلی بازی‌های دوستانه با پرسپولیس، گل گهر و نساجی انجام دادیم و اردوهایی خوبی بود. در این اردو هم وقت زیادی برای برگزاری مسابقات دوستانه بیشتر نداشتیم. عراق تیم خوبی است اما انتظار بازی‌های تدارکاتی بهتری داشتیم تا با محک بهتری وارد رقابت‌های آسیایی شویم. عراق هم تیم خوبی است. تمام هدف‌مان و انرژی‌مان برای قهرمانی است و جز این به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که در ‌شأن خودمان نتیجه خوبی بگیریم.»
خدابنده‌لو:‌ هیچ وقت حمایت ویژ‌ه‌ای از تیم‌های پایه ندیدم
محمد خدابنده‌لو، بازیکن تیم امید پیش از سفر به کشور عراق اظهار داشت: «انتظار داشتیم بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی بیشتری برای ما در نظر می‌گرفتند. اما با توجه به شرایطی که داشتیم فکر می‌کنم بازی با عراق هم بازی خوبی می‌تواند باشد. ما در آسیا در گروه سخت و دشواری قرار داریم که امیدوارم دست پر از میدان خارج شویم.» وی در خصوص اعزام غریبانه تیم ملی امید گفت: «نمی‌دانم در موردش حرف بزنم یا نه اما ما در بدو ورود به فرودگاه فقط رئیس کمیته جوانان را دیدیم و کسی دیگری از فدراسیون نبود. همیشه تیم‌های پایه غریب بوده‌اند. من در این چند سال ندیده‌ام که از ما حمایت ویژه‌ای شود اما با توجه به اینکه ماجدی سرپرست محترم فدراسیون درگیر مشکلاتی هستند می‌شود به این تصمیمش احترام گذاشت اما ما بازیکن تیم ملی هستیم و برای کشور زحمت می‌کشیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم تا مردم از ما راضی باشند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7914/20/613804/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها