دیگه چه خبر؟


گفت‌و‌گوی وزرای جنگ دشمن علیه ایران

 خبر اول اینکه، لوید آستین وزیر دفاع امریکا روز پنجشنبه به وقت محلی با بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن دیدار و گفت‌و‌گو کرد و طرفین به تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود پرداختند. وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لوید آستین در این دیدار بر تعهد قاطعانه این کشور به امنیت رژیم اسرائیل و حفظ برتری نظامی این رژیم تأکید کرد.
به گزارش ایرنا ،در این بیانیه در تداوم سیاست هراس امریکا و رژیم صهیونیستی از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و نیز برنامه دفاعی بازدارندگی آن بدون هیچ اشاره‌ای به زرادخانه‌های هسته‌ای امریکا و رژیم صهیونیستی و خطر این رژیم در منطقه غرب آسیا آمده است: وزرای دفاع امریکا و اسرائیل در مورد تعهد دولت امریکا به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و رسیدگی به اقدامات بی‌ثبات کننده ایران در سراسر منطقه گفت‌و‌گو کردند.

کشف 35 هزار تن جنس احتکار شده طی یک هفته

 خبر دیگر اینکه، سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای با تشریح اقدامات خود در مقابله با محتکران و قاچاقچیان، خبر داد که از ابتدای اجرایی شدن طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون، ده‌ها هزار تن کالای اساسی قاچاق و احتکار شده کشف و در بازار توزیع شده است.
به گزارش سپاه نیوز، این سازمان در بیانیه خود اظهار کرد که بیش از ۳۵۴۱۰ تن کالای اساسی به ارزش تقریبی ۱۵۰۰ میلیارد تومان که شامل ۱۲۲۰۰ تن روغن خوراکی، ۴۸۰۰ تن برنج، ۴۰۰۰ تن نهاده‌های دامی، ۲۵۰۰ تن قند و شکر، ۱۵۰۰ تن ماکارونی، ۱۹۰۰ تن آرد و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است که با توجه به ضرورت تنظیم بازار کشور، با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی بسرعت در بازار عرضه شده است.

یک مجرم امنیتی در حین فرار دستگیر شد

 شنیدیم که، نرگس منصوری یکی از عناصر وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب هنگام فرار از کشور دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، منصوری از عناصر ضد انقلاب که با رسانه‌هایی همچون ایران اینترنشنال همکاری داشت هنگام خروج غیر قانونی از مرزهای زمینی کشور دستگیر شد. بر پایه این خبر، وی با سوءاستفاده از رأفت اسلامی در مدت حدود دو سال و نیم مرخصی از زندان به اقدامات مجرمانه و ضد امنیتی خود مبادرت نموده و پس از اطلاع از اجرای حکم توسط ضابطان قضایی برای بازگشت به زندان، قصد فرار از کشور را داشت که توسط مأموران بازداشت شد. قابل ذکر است مأموریت منصوری تحریک افکار عمومی از طریق تهیه بیانیه‌های جعلی و انجام مصاحبه‌های تحریف شده و تحریک‌آمیز با هدف ایجاد آشوب و ناامنی در کشور بود.

تکذیب بازداشت یک خبرنگار در کرج

 دست آخر اینکه، خبرگزاری میزان وابسته به قوه‌ قضائیه در واکنش به این ادعا که یک خبرنگار با شکایت امام جمعه کرج بازداشت شده است، خبر داد که به حسب استعلام مکتوب انجام شده از سوی دادگستری استان البرز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، نامبرده علاوه‌بر اینکه خبرنگار نبوده، فاقد هرگونه مجوز فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای از این مجموعه است و مضاف بر محکومیت اخیر، سوابق و محکومیت‌های متعدد قابل اجرای دیگر در موضوعات و حوزه‌های دیگر دارد. این رسانه در توضیح چرایی علت بازداشت فرد مذکور گفت:در مورد پرونده اخیر، وی ابتدا با شکایت یک شاکی خصوصی (خانم) و در ادامه با گزارش پلیس فتای استان البرز به اتهام نشر اکاذیب از طریق سامانه‌های رایانه‌ای تحت تعقیب کیفری واقع گردید و از سوی دادسرای عمومی و انقلاب کرج، کیفرخواست صادر می‌گردد و بر اساس رأی دادگاه شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری ۲ کرج، به اتهام نشر اکاذیب از طریق سامانه‌های رایانه‌ای موضوع گزارش پلیس فتای استان البرز به شش ماه حبس و یک سال ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم و رأی صادره در دادگاه تجدید نظر استان تأیید و قطعی شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7912/5/613583/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها